nogen der ved ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Milka

... hvad det lilja har på kinden kunne være? hun har det også på den anden kind. det føles sådan lidt skorpeagtigt og har været der en uges tid. hun lader ikke til at være generet af det...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

NaFe

hmm..det ligner lidt det feluca har over hele kroppen, altså eksem. Men ja det jo lidt svært a se ud fra et billede. Men hendes er os sådan skorpe agtigt som du beskriver det.... Nogle steder klør hun i det andre ikke.... Men så længe det ikke gener hende så det jo godt...

Anmeld

11. december 2009

Milka

ok, smører du det med noget?

Anmeld

11. december 2009

NaFe

Ja nu får hun jo homoncream, men bruger også decobal, og det også rigtig godt...

Anmeld

11. december 2009

Skouboe

Det ligner overbelastet hud - Freja har det også. Ifølge lægen er det en kombination af savl og vinter... Smør med Locobase 2-3 gange om dagen, gerne inden i skal ud (købte du ikke noget Locobase til hænderne på et tidspunkt?). Ellers er Decubal fedtcreme fra apoteket også godt.

Et par dage med creme og det burde være væk.

Anmeld

11. december 2009

Milka

Skouboe skriver:

Det ligner overbelastet hud - Freja har det også. Ifølge lægen er det en kombination af savl og vinter... Smør med Locobase 2-3 gange om dagen, gerne inden i skal ud (købte du ikke noget Locobase til hænderne på et tidspunkt?). Ellers er Decubal fedtcreme fra apoteket også godt.

Et par dage med creme og det burde være væk.

jo, locobase, den står bare og samler støv så det prøver jeg

Anmeld

11. december 2009

Skouboe

Milka skriver:

_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

jo, locobase, den står bare og samler støv så det prøver jeg

Min læge fortalte iøvrigt i onsdags da jeg var dernede i en anden sammenhæng at det var en god ide at smøre babyers sarte hud i ansigtet med en god fedtcreme dagligt her om vinteren, fordi deres hud stadig er ret sart og savl, snot osv. i kombination med kulde slider gevaldigt på huden, så jeg vil anbefale dig at smøre begge tøser en gang om dagen resten af vinteren. Så får du iøvrigt også brugt din Locobase 

Jeg smutter iøvrigt lige op og får lagt de billeder af tøserne ud på min picasa så du kan se dem. Smider et link på FB når de er lagt ud.

Anmeld

11. december 2009

Vinker

Milka skriver:

... hvad det lilja har på kinden kunne være? hun har det også på den anden kind. det føles sådan lidt skorpeagtigt og har været der en uges tid. hun lader ikke til at være generet af det...

Tror det er det samme som Niklas Emil har. Han havde det også sidste år ved denne tid. Det skyldes vidst det kolde vejr.

Jeg smører det med Panthenol creme som er direkte til overbelastet hud (jeg bruger det også gerne til numsen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.