Hej Piger
Hvor er det hårdt at være gravid og få triste beskeder. Men føler næsten man går i stykker...
Sad på café med min bedste veninde og råhyggede. Min svigerfar ringer så at min elsket svigermor har fået en rigtig modbydelig besked på sygehuset. At hun højt sandsynligt havde kræft i spiserøret. For en i pokker 

. Hvor er det uretfærdigt. Hendes bror havde nøjagtig symp som hun har og med dagens fund ved scanningen var det beskeden. Så nu skal hun igennem en masse undersøgelser for at få konstateret om det er kræft, ondt, operation og kemo. ALTSÅ Og så lige op til jul også.
Min mand er sådan et STORT familie menneske og hans familie er bare fantastisk. Var SÅ bange for om han var knust når jeg kom hjem. Men stort chok, han sad bare og som han sagde lad os nu vente og se hvad de endelige undersøgelser siger.
Jeg har glædet mig SÅ meget de sidste 13 år til at vi kunne fortælle hans forældre den gode nyhed. De blev så glade, over Peter skal være far. Hvad nu hvis...........
....
Øv øv. Skulle bare lige have ord på mine tanker/ følelser. Så det gik lige udover baby.dk. Håber I bærer over med mig
K Tvilling 13+6
Anmeld