så fik man svar på bachelor opgaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2009

oo

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

oo

hmmm...den skulle have været under navlestrengen

Anmeld

11. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ahhhh... Pusser Jeg vil da gerne høre hvordan det er gået!!! Nu er jeg da helt vildt nysgerrig...

Anmeld

11. december 2009

missKat

jahhhhh vi andre vil da også høre 

Anmeld

11. december 2009

Misjelle

Ja det er lidt snyd vi vil også følge med

Anmeld

11. december 2009

oo

jamen så får I den også her :

jeg har lige læst en mail fra min bachelorvejleder, og ja...jeg ved ikke...jeg begyndte bare at tudbrøle og sidder stadig her og snotter lidt. Der er naturligvis en kritik - og hun er en temmelig hård gammel professor, så kritikken er derefter. Men hun siger så samtidig at jeg får et pænt 7-tal (altså et 9 tal). Da jeg fik 7 af hende for nogle semestre siden, talte jeg med den faglige vejleder på litteraturvidenskab, som sagde, at 7 af Annelise altså var rigtig rigtig godt, fordi hun bare er skidehård og gerne vil have übersystem i tingene. jeg ved heller ikke hvorfor jeg sidder og tuder, det er nok bare det der med, at det er en underlig forløsning, at nu har man arbejdet med den bachelor et halvt år og så får man karakteren og kritikken og så er det ligesom SLUT.

Søren er stolt, og som han siger, så skal jeg ikke være ph.d. studerende, så det er ikke sådan at der er nogen der sidder og sammenligner min bachelorkarakter med andres og giver mig arbejde derefter. og i sidste ende er det jo også specialetkarakteren der bliver set på, hvis det er noget...

hm...jeg skulle bare lige ud med det, det er en meget underlig og lidt trist følelse lige nu...farvel bacheloropgave, lille hjertebarn

hilsen Trine, der vist knytter sig alt alt for meget til sine bøger, opgaver og fiktive venner

Anmeld

11. december 2009

LotteN

ej hvor flot og skøøønt at få overstået her inde jul.... stort tilykke med det

Anmeld

11. december 2009

missKat

jamen Trine, det er jo SKIDE HAMRENDE flot 

Stort tillykke med det!! 

samtidigt kan jeg sagtens følge dine følelser, for nu har det været så stor en ting og noget du har ventet på længe, og vupti er det ovre... Men mon ikke lige at du lyn stærkt finder smilet frem og klapper dig selv på skulderen??!
Det vil jeg håber for det er da fortjent  

rigtig mange gange tillykke
Karina 

Anmeld

11. december 2009

mariamiss6

tillykke............. med et STORT 7-tal.... sådan en hård gammeldags dame, tsk tsk

Og ææææhm fiktive venner? Det er i orden du knytter dig til dem, men så KUN hvis de ser godt ud

Anmeld

11. december 2009

Misjelle

Tjuhl skriver:

jamen så får I den også her :

jeg har lige læst en mail fra min bachelorvejleder, og ja...jeg ved ikke...jeg begyndte bare at tudbrøle og sidder stadig her og snotter lidt. Der er naturligvis en kritik - og hun er en temmelig hård gammel professor, så kritikken er derefter. Men hun siger så samtidig at jeg får et pænt 7-tal (altså et 9 tal). Da jeg fik 7 af hende for nogle semestre siden, talte jeg med den faglige vejleder på litteraturvidenskab, som sagde, at 7 af Annelise altså var rigtig rigtig godt, fordi hun bare er skidehård og gerne vil have übersystem i tingene. jeg ved heller ikke hvorfor jeg sidder og tuder, det er nok bare det der med, at det er en underlig forløsning, at nu har man arbejdet med den bachelor et halvt år og så får man karakteren og kritikken og så er det ligesom SLUT.

Søren er stolt, og som han siger, så skal jeg ikke være ph.d. studerende, så det er ikke sådan at der er nogen der sidder og sammenligner min bachelorkarakter med andres og giver mig arbejde derefter. og i sidste ende er det jo også specialetkarakteren der bliver set på, hvis det er noget...

hm...jeg skulle bare lige ud med det, det er en meget underlig og lidt trist følelse lige nu...farvel bacheloropgave, lille hjertebarn

hilsen Trine, der vist knytter sig alt alt for meget til sine bøger, opgaver og fiktive venner

Super godt gået ... Det skal du være stolt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.