Undskyld............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. december 2009

anna-jonas

Mit fravær herinde.

Har ikke fået svaret på så mange indlæg i denne uge, da Jonas har ligget herhjemme med skarlagens feber, og jeg har været på hospitalet med Anna (alm. astmakontrol) og været i mødregruppe.

I dag tager vi så afsted i sommerhus i Fjellerup (Jan's onkels), sammen med Jan's søster og hendes 2 børn. Der skal pakkes enorme mængder til sådan en weekend..............og det kan næsten tage modet helt fra mig. Men jeg ved at jeg kan slappe helt af, når vi endelig kommer derover i eftermiddag.

Kan i nu alle ha' en god weekend, og forhåbentlig vender jeg stærkt tilbage i næste uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Mit fravær herinde.

Har ikke fået svaret på så mange indlæg i denne uge, da Jonas har ligget herhjemme med skarlagens feber, og jeg har været på hospitalet med Anna (alm. astmakontrol) og været i mødregruppe.

I dag tager vi så afsted i sommerhus i Fjellerup (Jan's onkels), sammen med Jan's søster og hendes 2 børn. Der skal pakkes enorme mængder til sådan en weekend..............og det kan næsten tage modet helt fra mig. Men jeg ved at jeg kan slappe helt af, når vi endelig kommer derover i eftermiddag.

Kan i nu alle ha' en god weekend, og forhåbentlig vender jeg stærkt tilbage i næste uge.

Du har da også mere end rigeligt at se til i øjeblikket når i sådan bliver ved at ligge syge.

Rigtig rigtig god tur i sommerhus... NYD DET!

Anmeld

12. december 2009

Vinker

Mit fravær herinde.

Sødeste Mette da, det er skam ikke noget du skal undskylde for (selvom jeg nu har savnet dig!!!) men der er altså kun 24 timer i døgnet og der er aaaalt for meget der skal nåes heeeele tiden

Håber du nyder weekenden i sommerhuset - Det må være tiltrængt!

Anmeld

13. december 2009

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Mit fravær herinde.

Ja, så skal jeg da vist også undskylde. For jeg har virkelig heller ikke været for god til at læse med og besvare på det sidste.
Men sådan ER det jo bare i perioder. Der er ikke altid lige meget tid og overskud til det - og sådan er det, og det er jo heldigvis helt okay   .....Jeg oplever ihvertfald ikke at man så er "mindre med" igen, når man får taget sig sammen og vender tilbage.

Kan I nu have en rigtig god tur!
Så må du lige heeeelt ned i gear og tillade dig selv, at slappe lidt af!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.