Jeg er tilbage og gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Sesse89

Hej piger.

Jeg har ikk ku komme herind længe da computeren gik i stå hvergang men nu virkede det

Jeg er bleven gravid i mellem tiden og venter vores barn 24 Juni 2010

Så er idag nået til 12+1

Skal til NF næste Torsdag og er død nervøs allerede.

Har indtil nu set den lille 3 gange og sidste gang var her den 2 dec.

Spørg gerne hvis i vil vide noget

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

MorTilSnartFire <3

Tillykke med graviditeten

Knus Sabrina 29+3

Anmeld

11. december 2009

LineD

Velkommen tilbage og mange gange tillykke med spiret i maven

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

velkommen tilbage og stort tillykke med det lille liv som vokser i din mave, hvor er det bare fantastisk..

må jeg spørge hvorfor du alderede har set den lille trold to gange på en scanning?

knus karina 31+3

Anmeld

11. december 2009

Sesse89

karina22 skriver:

velkommen tilbage og stort tillykke med det lille liv som vokser i din mave, hvor er det bare fantastisk..

må jeg spørge hvorfor du alderede har set den lille trold to gange på en scanning?

knus karina 31+3

1 Gang var for at beregne min ca termin

2 gang fordi jeg var bange for at der var noget galt

3 gange da det var aftalt scanning med syghuset inden lægen sendte mig til scanning fredagen inden.

Jeg fik fra start af at vide at der var 10% chance for at den ligger havde taget skade da jeg ahr sukkersyg og det ikk har lagt stabilt og de syns jeg sku overveje abort. Men det valgte vi fra da der "kun" var 10 % chance for den lille ikk var rask. Derfor har jeg været meget bekymret fra start.Også pga min mor mistede 4 drenge før de fik mig hvor af den sidste blev født i uge 20 med down syndrom. Derfor har jeg også sku aflever blodprøve så de kan se om jeg bærer genet/cellerne i mig men i balance eller ej. Da det så kan vidre gives til barnet.

Pga alt det har der været nogle frygtlig og desværre mange bekymringer omkring den lille. Derfor er jeg også så nervøs for NF og de tal man får.

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sesse89 skriver:

1 Gang var for at beregne min ca termin

2 gang fordi jeg var bange for at der var noget galt

3 gange da det var aftalt scanning med syghuset inden lægen sendte mig til scanning fredagen inden.

Jeg fik fra start af at vide at der var 10% chance for at den ligger havde taget skade da jeg ahr sukkersyg og det ikk har lagt stabilt og de syns jeg sku overveje abort. Men det valgte vi fra da der "kun" var 10 % chance for den lille ikk var rask. Derfor har jeg været meget bekymret fra start.Også pga min mor mistede 4 drenge før de fik mig hvor af den sidste blev født i uge 20 med down syndrom. Derfor har jeg også sku aflever blodprøve så de kan se om jeg bærer genet/cellerne i mig men i balance eller ej. Da det så kan vidre gives til barnet.

Pga alt det har der været nogle frygtlig og desværre mange bekymringer omkring den lille. Derfor er jeg også så nervøs for NF og de tal man får.

hold da op, jeg håber at alt er som det skal være. super flot beslutning. men ja som du siger, 10% der er jo STOR chance for at der slet ikke er noget..

for gode tal til NF scanningen..

knus

Anmeld

11. december 2009

benthe :-)

tillykke med det
benthe

Anmeld

11. december 2009

Mira0911

Velkommen tilbage! Og tillykke med vidunderet i mausen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.