Julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Karo

I aften skal jeg til julefrokost med Martins firma da de kun er 6 ansatte, og derfor vælger at invitere kærester og koner med. Men lige nu må jeg ærligt indrømme at jeg slet ikke er i humør til det store i aften. Forrige år da jeg var gravid med Marcus sad jeg der som den eneste ædru og skulle høre på en flok fulde mennesker. Og gud hvor kan folk dog lyde dumme når der kommer noget indenbords. Men nu må vi se hvordan det kommer til at køre i år, det kan jo være at de har valgt at skrue lidt ned for drikkeriet.

Marcus skal derfor passes hos mine forældre, som min mor og far har set meget frem til. I morgen skal vi så til noget jule tam tam hos mine forældre, hvor vi starter med at drikke gløgg og spise æbleskiver. Derefter skal vi se årets julefilm, som vi skiftes til at medbringe. I år er det min tur og jeg har købt polar ekspressen, så den håber jeg er god. Derefter spiser vi fondue og så slapper vi ellers af resten af aftenen. Da vi skal være der kl. 14 foreslog min mor at vi ikke hentede Marcus inden. Han sover alligevel omkring en 12 tiden til en 15 tiden så det så hun ingen grund til. Så i morgen kan Martin og jeg sove dejligt længe. Men nu må vi se hvor længe vi rent faktisk kan sove. Ellers kan vi da nå en masse ting inden vi skal af sted.

Katja som seriøst må tage sig sammen til at komme i julefrokost humør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

anna-jonas

Du kan jo vælge at tage med, få god mad.........og så tage tidligt hjem, når de andre bliver for bøvlede. Så har du været der..............og de fleste kan nok forstå hvorfor du tager tidligt hjem.

Sender lige lidt julefrokost humør til dig.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.