Så blev min mor indlagt igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. december 2009

FrkLarsen

Ja, som overskriften siger så blev min mor indlagt igen her i nat kl 2. 

De er nu 2 gang på 14 dage at hun bliver indlagt for selvmordsforsøg, men min stedfar var hurtig og ringe 112 med det samme, så heldigvis skete der ikke noget.

Der er simpelthen så svært at det er sket 2 gange så hurtigt, jeg regnede med at hun havde fået den rette hjælp sidste gang hun var indlagt, men åbenbart ikke. '

Er så skide stolt at min stedfar som har redet hende de 2 gange nu, han fortjener sku et klmpe kram fra mig!

ville bare ud med mine frustrationer. 

Kamilla 7+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

wamse

T240710 skriver:

De er nu 2 gang på 14 dage at hun bliver indlagt for selvmordsforsøg, men min stedfar var hurtig og ringe 112 med det samme, så heldigvis skete der ikke noget.

Der er simpelthen så svært at det er sket 2 gange så hurtigt, jeg regnede med at hun havde fået den rette hjælp sidste gang hun var indlagt, men åbenbart ikke. '

Er så skide stolt at min stedfar som har redet hende de 2 gange nu, han fortjener sku et klmpe kram fra mig!

Kamilla 7+5

Åh det må være frygteligt hårdt for dig. Min eks forsøgte i lørdags også, og han er indlagt på psyk afd.

Et stort kram til dig 

Anmeld

11. december 2009

Lone Jakobsen

åh hvor jeg føler med dig. har selv prøvet noget lign. dog med en ex. desværre synes jeg ofte at de netop næsten ingen hjælp får.

men et stort fra mig til jer...og flot at din stedfar holder fast trods forsøget

Anmeld

11. december 2009

UngMor83

nutche skriver:

åh hvor jeg føler med dig. har selv prøvet noget lign. dog med en ex. desværre synes jeg ofte at de netop næsten ingen hjælp får.

men et stort fra mig til jer...og flot at din stedfar holder fast trods forsøget

Kraaaaaaaaam

Anmeld

11. december 2009

memuffin

til dig

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

puha det må ikke være sjov, et stort kram til dig og flot klaret af din stedfar...

Anmeld

11. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

vil bare sende dig et kram

Anmeld

11. december 2009

Rikkemor89

Stort kram til dig & flot af din stedfar at han blir ved din mor selv om a hun har det svært osv .

Jeg prøvede det selv sidste år med min mor, hun skrev til mig klokken lort om natten, men desværre lå jeg bar næsten 100km væk fra hende, så jeg kunne ikk gøre noget, men ringede til politiet & de gjorde noget meget hurtigt & de fik ringet 112, så hun blev oss redet, men hvis ikk jeg havde ringet var hun væk i dag, så jeg føler med dig

Anmeld

11. december 2009

Kruse90

årrh nej søøøde
Ville sende dig et kæmpe kram
det må være en svær situation

Anmeld

11. december 2009

Bubbi

T240710 skriver:

Kamilla 7+5

Hold kæft hvor må det være svært..

Du får et kæmpe kram herfra
Og hvor er det stort af dig at du midt i alt det, har så meget overskud til at kunne finde så meget positivt om din stedfar, og virkelig sætte pris på det han har gjort Og ikke bare ligge det i baggrunden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.