Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sengen kan justeres i tre forskellige højder alt efter barnets alder og højde. Sengen kan bruges fra 0-ca5 år og har aftagelige tremmesider
Prisen er eksl. hvid madras som kan købes for 500 kr.
Pris 3000 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej, er det den orirginale gamle juno eller hvilken slags er det, synes ikke helt den ligner nemlig.
Hvor i landet bor du? Og kan den trækkes ud?
Den er fra Juniorbed, den kan ikke trækkes ud men kan bruges til de er omkring 5 år, tremmesiderne kan tages af og den kan justeres i tre forskellige højder sengen er ny og super flot. jeg bor i charlottenlund
Øv, jeg leder efter den der kan trækkes ud. Men tak for svar.
RikkeØ skriver: Øv, jeg leder efter den der kan trækkes ud. Men tak for svar.
Hej Rikke.
Mener altså de org. gamle Junosenge er i www.dba.dk der er priserne dog fra 5000 Jeg er ihvertfald super glad for min mor gemte min gamle Junoseng så den ligger Victor i nu... skøøøøøn seng den lilleper seng
knus malou
christinajensen skriver: Sengen kan justeres i tre forskellige højder alt efter barnets alder og højde. Sengen kan bruges fra 0-ca5 år og har aftagelige tremmesider Prisen er eksl. hvid madras som kan købes for 500 kr. Pris 3000 kr
Jeg er interesseret Men kan først afhente og købe efter jul når jeg får løn.
Dorthe
hej Dorthe
Du kan kontakte mig på telefon 28583715
malou skriver: Hej Rikke. Mener altså de org. gamle Junosenge er i www.dba.dk der er priserne dog fra 5000 Jeg er ihvertfald super glad for min mor gemte min gamle Junoseng så den ligger Victor i nu... skøøøøøn seng den lilleper seng knus malou
ja, jeg er på jagt. Har fundet dem noget billigere end 5000,- dog skal de måske lige males eller lign.
Vi får se om jeg er heldig
RikkeØ skriver: ja, jeg er på jagt. Har fundet dem noget billigere end 5000,- dog skal de måske lige males eller lign. Vi får se om jeg er heldig
årh det var godt.. 5000 er nemlig en stor udskrivning. Held og lykke
malou skriver: årh det var godt.. 5000 er nemlig en stor udskrivning. Held og lykke knus malou
Ja, det er lige i overkanten.
Så er det godt man har barsel og tid til at lede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128