Ih altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Sujan

Ja så har endnu en kollega lige fortalt at hun er gravid. Det skete selvfølgelig i første forsøg. Jeg arbejder på en meget lille arbejdsplads, så er ikke tit at folk skal have barn. Men nu her mens vi har forsøgt (et halvt år) er to blevet gravide. Synes det er så dejligt for dem og ønsker dem alt det bedste. Men hold kæft hvor er jeg jaloux. Hvorfor er det ikke mig der er gravid. Hvorfor er det mig det ikke lykkes for?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Joanna

Rent statistisk - så skal det lykkes for dig lige om lidt. 50% bliver gravide i løbet af de første tre måneder. Efter 12 måneder er 85% blevet gravide. Det betyder altså - rent statistisk - at det snart er din tur :-)

Jeg kender godt den der fornemmelse... første gang jeg ønskede graviditet gik jeg på et studie hvor ALLE (sådan føltes det) bare bulede ud. men det slog rigtig hårdt, da en fra min studiegruppe blev gravid. Det var super-æv at se hende vokse og selv være i tvivl om det nogensinde gad at lykkes!

Denne gang... har jeg en kollega - endda en af de næreste, der venter sig. Hun er lige nøjagtigt så langt henne, som jeg ville have været, hvis det var lykkedes for os i første forsøg. Jeg har ikke svært ved det følelsesmæssigt på den måde ... men jeg synes alligevel det er lidt æv at følge hendes forløb uden selv at være gravid. 

Anmeld

12. december 2009

Lillefe

Sujan skriver:

Ja så har endnu en kollega lige fortalt at hun er gravid. Det skete selvfølgelig i første forsøg. Jeg arbejder på en meget lille arbejdsplads, så er ikke tit at folk skal have barn. Men nu her mens vi har forsøgt (et halvt år) er to blevet gravide. Synes det er så dejligt for dem og ønsker dem alt det bedste. Men hold kæft hvor er jeg jaloux. Hvorfor er det ikke mig der er gravid. Hvorfor er det mig det ikke lykkes for?????

ååh det kneder jeg.. blev først gravid med Nadia efter 8 måneder :/ Det skal nok ske.. var også død utålmodig!

Anmeld

14. december 2009

Sujan

Altså det er heller ikke sådan at jeg ikke kan nyde at følge med i deres graviditet. Det gør jeg nemlig rigtig meget. Synes det er fantastisk og glæder mig bare endnu mere til det er min tur.

Men er når man kommer hjem og f.eks. får negativ test. Så tænker man bare, hvorfor er det ikke mig det lykkes for???

Her i weekenden var vi sammen med min kærestes søster som har en dreng på 4 mdr. ih hvor var det skønt. Jeg fik lov at sidde og hygge rigtig meget med ham. JEG ER BARE SÅ KLAR TIL AT BLIVE MOR. Der er ÆL i denne uge, så kryds fingre. er forsøg nr. 7 vi skal i gang med. Så burde lykkes for os i løbet af de næste 6 mdr. hvis vi er med i de 85 % statistikken siger der bliver gravide inden for 12 mdr. (kære gud lad mig ikke være blandt de sidste 15 %)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.