til jer som ammer morgen og aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. december 2009

SaNiNa

Bruger i stadig ammebh´er?

Jeg kan nemlig ikke passe mine mere og kan ikke finde ud af om jeg skal købe en ny eller gå tilbage til mine gamle bh´er.

Så hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

kiroo

Sanne og Nicklas skriver:

Bruger i stadig ammebh´er?

Jeg kan nemlig ikke passe mine mere og kan ikke finde ud af om jeg skal købe en ny eller gå tilbage til mine gamle bh´er.

Så hvad gør I?

jeg har aldrig brugt dem, syntes de sidder mærkeligt, og tit er kedelige.

Anmeld

11. december 2009

N&J

Jeg blev ved, det er først nu jeg er gået tilbage, men det var også kun fordi at mine "gamle" bh'er er med bøjler så det skulle jeg lige vænne mig til igen.. men gå da bare tilbage, det sker der jo ikke noget ved.. 

Anmeld

11. december 2009

Cris

Nej nej, det gad jeg ikke mere. Da min søn ikke længere ammede 117 gange i døgnet, har jeg smidt amme bh'er. Jeg tror at dengang ammede jeg ham ca. 4 gange om dagen (om natten har jeg alligevel brugt kun en t-shirt uden bh) og så fand jeg mine gamle bh're frem. Jeg har bare taget løftet skålen, når han skulle amme. Jeg har kun haft 4stk amme bh're som jeg vaskede  hele tiden, så jeg blev træt af dem og gad ikke mere. Nu ammer jeg en lille ny 117 gange i døgnet, men jeg regner med, at gøre det samme med mine bh're.

Anmeld

11. december 2009

Mca<3

Jamen jeg bruger stadig mine amme bher  Mine bryster er stadig alt for store til at kunne komme i mine alm bh er ,, såå  ,, Gider heller ikke købe nye alm bh er da jeg jo ikke ved hva størrelse jeg ender i efter endt amning

Anmeld

11. december 2009

Cris

Mammi ,,, skriver:

Jamen jeg bruger stadig mine amme bher  Mine bryster er stadig alt for store til at kunne komme i mine alm bh er ,, såå  ,, Gider heller ikke købe nye alm bh er da jeg jo ikke ved hva størrelse jeg ender i efter endt amning

Ja, det er dyrt at købe nyt undertøj. Du kan sagtens vente til vinterudsalg!   Jeg kom tilbage i mine gamle bh'er uden problem, det var heldigt!

Anmeld

11. december 2009

Mca<3

Cris skriver:

Ja, det er dyrt at købe nyt undertøj. Du kan sagtens vente til vinterudsalg!   Jeg kom tilbage i mine gamle bh'er uden problem, det var heldigt!

Plejer de at være nogenlunde tilbage i normal størrelse når man kun ammer morgen og aften ????  Mine er langt fra ,, Tror jeg bruger en d skål nu eller måske e   Brugte b skål før jeg blev gravid.

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg var lyn hurtigt tilbage i mine gamle bh`er, ku ikke lide at have amme bher på.. følte mig også mere kvinde med en ordenlig bh..

Anmeld

11. december 2009

Cris

Mammi ,,, skriver:

Plejer de at være nogenlunde tilbage i normal størrelse når man kun ammer morgen og aften ????  Mine er langt fra ,, Tror jeg bruger en d skål nu eller måske e   Brugte b skål før jeg blev gravid.

Jeg tror at efter 3 eller 4 måneder var mine bryster tilbage, hvor de var før... Hmmmm...

Anmeld

11. december 2009

Mca<3

Cris skriver:

Jeg tror at efter 3 eller 4 måneder var mine bryster tilbage, hvor de var før... Hmmmm...

Hmm ,,, bliver spændende at se hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.