Vægt i uge 19??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.273 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Bom

Ja hvor meget havde i andre taget på i uge 19??

Jeg har nemlig kun taget 2 kg på, og er blevet lidt nervøs for om det måske er nok???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mini-Terp skriver:

Jeg har nemlig kun taget 2 kg på, og er blevet lidt nervøs for om det måske er nok???

det kommer lige pludselig, ved der er nogen som har tabt sig mange kg i deres graviditet. jeg er i uge 31 og har taget 11kg på..

Anmeld

10. december 2009

Bom

karina22 skriver:

det kommer lige pludselig, ved der er nogen som har tabt sig mange kg i deres graviditet. jeg er i uge 31 og har taget 11kg på..

Du kan ikke huske hvor meget du havde taget på ca halv vejs??

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mini-Terp skriver:

Du kan ikke huske hvor meget du havde taget på ca halv vejs??

ikke helt sikker, men mener det var 3 kg.. da jeg ventede nichlas, tror jeg ikke det var mere end 1 kg, men var også dårlig..

Anmeld

10. december 2009

Bom

karina22 skriver:

ikke helt sikker, men mener det var 3 kg.. da jeg ventede nichlas, tror jeg ikke det var mere end 1 kg, men var også dårlig..

Nå jamen så passer min vægt vel meget godt..  Dog har jeg ikke lidt voldsomt af kvalme...

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mini-Terp skriver:

Nå jamen så passer min vægt vel meget godt..  Dog har jeg ikke lidt voldsomt af kvalme...

jeg tror ikke at der er noget galt i at du ikke har taget mere på, din bebs bygynder rigtig at vokse nu, så kommer der nogen flere kg på.. bebs skal nok få hva den skal have, det fik jeg afvide da jeg ventede nichlas og var rigtig dårlig, om man så ikke såiste så sku den nok få noget, det vigtiste er væske, massere af væske..

Anmeld

11. december 2009

Sisley

Jeg er 18+5 og har taget 10-12 kg på - men jeg skrupåd også de første 3 måneder for det var det eneste der tog min kvalme.

Anmeld

11. december 2009

mek-83

Jeg er i dag 19+2 Så lige lidt længere henne end dig, men jeg har kun tabt mig omkring 2 kilo siden jeg blev gravid, og har stadig ikke taget noget på, så det tror jeg nu ikke du skal være så nervøs over  Men har da selv tænkt tanken, hvad nu hvis den lille ikke får nok, men det siger alle at det gør den

Anmeld

11. december 2009

frk andreasen

jeg er i 26 uge og har taget knap 6 kg på. den stod på 4 kg i uge 18 -19 stykker

kram tanja 25+5

Anmeld

11. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mini-Terp skriver:

Jeg tog 2 kg på i kvalmeperioden, og efterfølgende tabte jeg mig 3 kg så jeg faktisk var på -1 kg Men det fik jeg at vide jeg ikke skulle tænke over, for bebser tager hvad h*n skal bruge

Og vægten skal nok komme senere

Så ingen grund til bekymring, søde!

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.