Hjælppp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Josesmor

hej alle i skønne damer

Jeg står i et lille dilemme.. Jeg står og skal til en tøse julefrokst på Lørdag. Problemet er så at jeg måske godt kunne have en mistanke om at jeg er blevet gravid (dog ingen positiv test endnu, men ømme bryster og mærkelig appetit !! Jeg skal have min menses ca.d. 13-14.  Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal komme uden om hele druk temaet, da jeg ik har nogen lyst til at drikke mig fuld hvis der skulle være noget..., men jeg har heller ikke lyst til at sige noget til pigerne hverken hvis jeg har en positiv test eller ej.

Hvad gør jeg ????

Har tænkt på noget med "jamen altså jeg har fået noget pinicillin pga halsbetændelse og må  ikke drikke " Eller noget i den stil, men altså jeg har jo ikke være syg

Jeg ved de allesammen vil undre sig hvis jeg holder mig tilbage da det altså plejer være fester med meget sprut, deribland drikker vi altid meget gajol og div. Og jeg plejer ikke holde mig tilbage

Hjælp mig!! Hva ska jeg gøre?? Finde på en lille hvid løgn i dagens anledning?? Og hvilken?? Jeg er sikker på de godt vil kunne forstå det når jeg en dag kan sige sandheden, og ikke vil opfatte det som noget dårligt jeg lige undgik sandheden...

Vi er forresten ikke en tæt knytter gruppe, men bare påhæng til en gruppe mænd, som sommetider fester sammen.

Nå men hvilken smørre... Håber i kan hjælpe

Juleknus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

oo

er det ikke accepteret at du bare siger du ikke har lyst? Det er den undskyldning jeg altid har givet og så kan folk sidde og gruble over om jeg er gravid eller ej, men jeg syntes da ikke man skal lyve eller forklare hvorfor man ikke drikker sig i hegnet god fest! og forhåbentlig ER du blevet gravid

Anmeld

10. december 2009

Josesmor

Ja det kan godt være det bare er det bedste... men ved da at snakken vil gå med det samme  

Håber helt bestemt også vi har ramt plet...., Det ville være så fantastisk

Anmeld

11. december 2009

DK

Vi holder tøsejulefrokost hvert år, men sidste år kunne vores dejlige Mathilde ikke komme med. Hun havde fået maveinfluenza 3 dage før. ØV det var så ærgerligt. Heldigvis fik hun det bedre, og sprang på i sidste øjeblik, og var med til spisning og tog hjem kl. 23 tror jeg. Vi var super glade for at hun kom, og ingen punkede hende for hvorfor hun ikke skulle have en lille drink.

Grunden til det var naturligvis at hun skulle have en lille baby. Vi fandt ud af det engang i januar da hun rundede uge 12, men seriøst, INGEN af os havde overvejet det, fordi hun først havde meldt afbud, og så kom alligevel. Vi kunne også godt se hun så lidt træt ud, det maveinfluenza er jo også vildt hårdt, he he he...

Anmeld

11. december 2009

kiroo

de kloge siger at hvis man prøver at blive gravid må man ikke drikke hvilket også er fornuftigt. så du kan jo bare sige i prøver, hvilket er sandt og derfor ikke ønsker at drikke.

Anmeld

11. december 2009

BOBS

tænker også at der er SÅ meget virus i omløb, at du nærmest ikke har kunnet undgå at løbe ind i det, og derfor evt. har fået lidt medicin for det, og så kan du ikke drikke og har bare ikke lyst til en enkelt gajol da du har det halvskidt....

og så lad dem bare snakke lidt om du nu skulle være gravid....hi hi der er ikke noget bedre end måske/måske ikke, når man er nysgerrig nemlig hemmelig her i julens tid

hilsen fra en på 7 år(red:28) der ikke har fået datterens julegaver hjem endnu af bedsteforældre m.v., for så blev de "mærket på" i stykker!

Anmeld

11. december 2009

Josesmor

BOBS skriver:

tænker også at der er SÅ meget virus i omløb, at du nærmest ikke har kunnet undgå at løbe ind i det, og derfor evt. har fået lidt medicin for det, og så kan du ikke drikke og har bare ikke lyst til en enkelt gajol da du har det halvskidt....

og så lad dem bare snakke lidt om du nu skulle være gravid....hi hi der er ikke noget bedre end måske/måske ikke, når man er nysgerrig nemlig hemmelig her i julens tid

hilsen fra en på 7 år(red:28) der ikke har fået datterens julegaver hjem endnu af bedsteforældre m.v., for så blev de "mærket på" i stykker!

Nej det tænkte jeg også på  

Nå men må se hva jeg finder ud af.. Tak for jeres svar

Anmeld

11. december 2009

MissSophie

Sama skriver:

hej alle i skønne damer

Jeg står i et lille dilemme.. Jeg står og skal til en tøse julefrokst på Lørdag. Problemet er så at jeg måske godt kunne have en mistanke om at jeg er blevet gravid (dog ingen positiv test endnu, men ømme bryster og mærkelig appetit !! Jeg skal have min menses ca.d. 13-14.  Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal komme uden om hele druk temaet, da jeg ik har nogen lyst til at drikke mig fuld hvis der skulle være noget..., men jeg har heller ikke lyst til at sige noget til pigerne hverken hvis jeg har en positiv test eller ej.

Hvad gør jeg ????

Har tænkt på noget med "jamen altså jeg har fået noget pinicillin pga halsbetændelse og må  ikke drikke " Eller noget i den stil, men altså jeg har jo ikke være syg

Jeg ved de allesammen vil undre sig hvis jeg holder mig tilbage da det altså plejer være fester med meget sprut, deribland drikker vi altid meget gajol og div. Og jeg plejer ikke holde mig tilbage

Hjælp mig!! Hva ska jeg gøre?? Finde på en lille hvid løgn i dagens anledning?? Og hvilken?? Jeg er sikker på de godt vil kunne forstå det når jeg en dag kan sige sandheden, og ikke vil opfatte det som noget dårligt jeg lige undgik sandheden...

Vi er forresten ikke en tæt knytter gruppe, men bare påhæng til en gruppe mænd, som sommetider fester sammen.

Nå men hvilken smørre... Håber i kan hjælpe

Juleknus herfra

Ej hvor sjovt, jeg står i præcis samme situation. Skal have mens her den 14. ca. og skal til julefrokost i morgen, men vil helst heller ikke drikke, men jeg synes også det er svært bare at sige: jeg har ikke lyst! Ved ikke hvorfor der er sådan, men lige præcis med de her tøser bliver der altid drukket igennem, og jeg sikker på de ville synes man er total kedelig, hvis man ikke drikker. Selvfølgelig har man lov til at lade være, men det er stadigvæk sådan lidt svært. Jeg havde også tænkt mig at sige noget med pinicillin  Men god julefrokost i hvert fald 

Anmeld

11. december 2009

Josesmor

MissSophie skriver:

Ej hvor sjovt, jeg står i præcis samme situation. Skal have mens her den 14. ca. og skal til julefrokost i morgen, men vil helst heller ikke drikke, men jeg synes også det er svært bare at sige: jeg har ikke lyst! Ved ikke hvorfor der er sådan, men lige præcis med de her tøser bliver der altid drukket igennem, og jeg sikker på de ville synes man er total kedelig, hvis man ikke drikker. Selvfølgelig har man lov til at lade være, men det er stadigvæk sådan lidt svært. Jeg havde også tænkt mig at sige noget med pinicillin  Men god julefrokost i hvert fald 

He he... Ja det er da helt ligesom mig

Hvilke tegn har du på at du måske kunne være gravid??

Anmeld

11. december 2009

malou

Kan du ikke bare sige du skal køre bil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.