hej alle i skønne damer
Jeg står i et lille dilemme.. Jeg står og skal til en tøse julefrokst på Lørdag. Problemet er så at jeg måske godt kunne have en mistanke om at jeg er blevet gravid (dog ingen positiv test endnu, men ømme bryster og mærkelig appetit
!! Jeg skal have min menses ca.d. 13-14. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal komme uden om hele druk temaet, da jeg ik har nogen lyst til at drikke mig fuld hvis der skulle være noget..., men jeg har heller ikke lyst til at sige noget til pigerne hverken hvis jeg har en positiv test eller ej.
Hvad gør jeg ????
Har tænkt på noget med "jamen altså jeg har fået noget pinicillin pga halsbetændelse og må ikke drikke
" Eller noget i den stil, men altså jeg har jo ikke være syg 
Jeg ved de allesammen vil undre sig hvis jeg holder mig tilbage da det altså plejer være fester med meget sprut, deribland drikker vi altid meget gajol og div. Og jeg plejer ikke holde mig tilbage 
Hjælp mig!! Hva ska jeg gøre?? Finde på en lille hvid løgn i dagens anledning?? Og hvilken?? Jeg er sikker på de godt vil kunne forstå det når jeg en dag kan sige sandheden, og ikke vil opfatte det som noget dårligt jeg lige undgik sandheden...
Vi er forresten ikke en tæt knytter gruppe, men bare påhæng til en gruppe mænd, som sommetider fester sammen.
Nå men hvilken smørre... Håber i kan hjælpe 

Juleknus herfra
Anmeld