Muuuuaaaarrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2009

TbCp

Liva kan bare ikke falde i søvn uden sin moar de her dage.

Hun bliver puttet som hun plejer og ligger og hygger sig lidt i sengen, men så kommer hun dappende ned af trappen "muuuaaarr"

Far går med op og putter, men 10 min. senere dap dap dap...ned af trappen "mmuuuaaarrr"

Så må jeg med op og hun hiver dynen til side så jeg kan putte mig ved siden af hende. Når vi har lagt os godt tilrette siger hun "synge" og så skal jeg synge godnat sange for hende. Mens jeg synger tager hun min ene hånd og lækker mod hendes kind og lægger så en arm om min hals.

Åhhh fryd hvor er det en dejlig følelse og så gør det ikke noget at jeg skal bruge en halv time på at ligge der med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

TbCp skriver:

Liva kan bare ikke falde i søvn uden sin moar de her dage.

Hun bliver puttet som hun plejer og ligger og hygger sig lidt i sengen, men så kommer hun dappende ned af trappen "muuuaaarr"

Far går med op og putter, men 10 min. senere dap dap dap...ned af trappen "mmuuuaaarrr"

Så må jeg med op og hun hiver dynen til side så jeg kan putte mig ved siden af hende. Når vi har lagt os godt tilrette siger hun "synge" og så skal jeg synge godnat sange for hende. Mens jeg synger tager hun min ene hånd og lækker mod hendes kind og lægger så en arm om min hals.

Åhhh fryd hvor er det en dejlig følelse og så gør det ikke noget at jeg skal bruge en halv time på at ligge der med hende

årrh er der noget mere fantastisk, min søn gør det samme, vi skal rigtig putte også får jeg lige en godnat mysser også... sååååå skønt altså..

Anmeld

10. december 2009

Sjl-msl-Mkl

EEEjjjj hvor er hun altså bare sød hende Liva.

Anmeld

10. december 2009

TbCp

karina22 skriver:

årrh er der noget mere fantastisk, min søn gør det samme, vi skal rigtig putte også får jeg lige en godnat mysser også... sååååå skønt altså..

Så glemmer man alle de dage vor de er nogle møgunger

Anmeld

10. december 2009

TbCp

DatterMalou skriver:

EEEjjjj hvor er hun altså bare sød hende Liva.

Ja DET er hun Og mors pige!

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

TbCp skriver:

Så glemmer man alle de dage vor de er nogle møgunger

ja det gør man... også efter en time hvor de ikke har ville sove, og man er godt træt af at rende frem og tilbage.og de så lige vil have en krammer og en mys, så bliver man jo helt blød om hjertet, så skidt da, jeg ligger her lidt.. hi hi

Anmeld

10. december 2009

Cris

Man kan ikke andet end nyde det og glemme alle de der mange mange regler om at putte børnene. Det går så stærk alligevel at vi må hellere nyde så nogle dejlige små hænder...

Anmeld

10. december 2009

Pige2009

karina22 skriver:

Han er nu også dejlig ham Nicklas. Bliver spændende at se hvad han siger til at blive storebror

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Linda2009 skriver:

Han er nu også dejlig ham Nicklas. Bliver spændende at se hvad han siger til at blive storebror

jaaa det er han..  det bliver vildt spændende at se hva han siger...

Anmeld

11. december 2009

TbCp

Cris skriver:

Man kan ikke andet end nyde det og glemme alle de der mange mange regler om at putte børnene. Det går så stærk alligevel at vi må hellere nyde så nogle dejlige små hænder...

Ja det går nemlig alt for stærkt!

Jeg har aldrig haft nogle særlige putteregler, jeg gør bare som min datter har brug for den pågældende aften, det går nemlig meget hurtigere at putte hende hvis man ikke skal slås om at hun f.eks. SKAL falde i søvn selv, hvis hun lige har en periode hvor hun har rigtig svært ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.