Glæder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Klitgaard

På lørdag skal vi til julefrokost sammen med 6 par venner , og jeg glæder mig så meget ,det plejer at være nogle rigtige sjove fester vi holder sammen .Det er uden børn så der skal bare festes igennem så må jeg se om jeg overlever mine tømmermænd om søndagen. Det er så længe siden vi har været ude at fulde os sammen kennet og jeg det trænger vi til (tænk man kan trænge til det)

Er der andre herinde der der bare trænger til at feste igennem

Hilsen Rikke Som både har købt nye sko og nyt tøj til julefrokosten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Bondepigen

Klitgaard skriver:

På lørdag skal vi til julefrokost sammen med 6 par venner , og jeg glæder mig så meget ,det plejer at være nogle rigtige sjove fester vi holder sammen .Det er uden børn så der skal bare festes igennem så må jeg se om jeg overlever mine tømmermænd om søndagen. Det er så længe siden vi har været ude at fulde os sammen kennet og jeg det trænger vi til (tænk man kan trænge til det)

Jeg trænger ikke, men jeg har osse lige festet igennem... Puha en omgang tømmermænd.

Så jeg vil bare sige pas på... Jeg fik slæbt mig selv ud af sengen dagen derpå, klarede lige at få givet Emma ny ble på, overtøj udenpå nattøjet og så over til mine forældre som bor på den anden side af gaden.

Så passede min storesøster og min mor Emma, mens jeg lå i min mors seng... Føj det var slemt... og som min mor sagde stakkels barn da...og det var selvfølgelig ikke mig hun mente.

Anmeld

11. december 2009

anna-jonas

Weeeeee..............ha' en rigtig god aften, og pas nu på hovedet i morgen............puuuuhhhhh

Anmeld

11. december 2009

TbCp

Klitgaard skriver:

Dejligt dejligt

Hav en fantastisk aften!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.