har brug for hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2009

come2

Ja nu er jeg gået jaaaae 40 dage over tid, og tester negativt.

Det skal lige siges at min mens aldrig har været udeblevet, så det undrer mig meget, skulle en test ikke kunne vise positiv efter så mange dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

louisemus88 skriver:

Ja nu er jeg gået jaaaae 40 dage over tid, og tester negativt.

Det skal lige siges at min mens aldrig har været udeblevet, så det undrer mig meget, skulle en test ikke kunne vise positiv efter så mange dage?

det sku den gerne, men for nogen kommer en positiv test først senere, så der er håb endnu..

det an også være at ønsket om et barnpåvirker din krop og holder din mens tilbage...

håber du snart får en positiv svar, eller i det mindste bare et svar på hvor mens bliver af..

jeg tror at jeg ville tage til lægen og få det tjekket en gang..

knus karina

Anmeld

10. december 2009

come2

tak for svar Karina :O)

ja har os overvejet at smutte til læge, da jeg tænker utrolig meget over det. Nu har vi prøvet et år uden held, så er ved at være utålmodig

Anmeld

10. december 2009

otlitrom

louisemus88 skriver:

ja har os overvejet at smutte til læge, da jeg tænker utrolig meget over det. Nu har vi prøvet et år uden held, så er ved at være utålmodig

Jeg vil anbefale at gå til lægen... der er ikke noget værre end uvidenheden... dog må jeg være ærlig at sige, at jeg ikke tror den er der, når du har testet negativ så længe.. Men jeg håber det stadig for jer!! Om ikke andet, så håber jeg du får din mens, så I kan komme videre!!

Al held og lykke til jer.

Knus fra en, som har prøvet i snart to år...

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

louisemus88 skriver:

kan godt forstå at i er utoldmodige, jeg håber du er gravid og det ikke er indbildning.. men et smut til lægen er mit råd, så du ikke skal gå og håbe på noget som måske ikke er..

knus

Anmeld

10. december 2009

come2

kitty-

ja må hellere komme til læge og blive tjekket:O)

og mange gange held og lykke med jeres projekt baby. nu må den snart være der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.