Er bare den stoltes mor i verden

Vi har lige haft besøg af sundhedsplejsken, i hele 2 timer
,men der er jo også to børn....
Nå men hun kunne ikke andet end at rose pigerne, hun konkluderede at de ligger over gemmensnitet både med vægt, højte og udvikling...... Udvilkling er over gemmensnittet!!!!!!!!!!!! er bare så glad, trode de var lagt bag ud, men hun sagde tage i betratning de er født fortidligt og kun vejde omkring de 2kg syndes hun det var helt vildt så meget der var sket på bare 9mdr og at man slet ikke kunne se på dem de var kommet før tid( men vi kan da stadigvæk mærke det mest på Laura, når der sker lidt for meget på engang), hun syndes de er nogle dejlige store piger og det kan jeg godt forstå, Amalie vejde ikke mindre end 11,1 kg og er nu 77,5cm lang og lille Laura pige som slet ikke er lille mere hun vejder nu 10,5kg og er 76cm lang..... Hun rose også mand og jeg for et godt og stort stykke arbejde vi har haft med pigerne og har, så bliver man helt varm indeni, det er dejligt at få bekræftet at man gør de rigtige ting..... Vi aftalte lige et extra besøg da det her var det sidste, hun skal lige komme og se hvordan det går med pigerne efter deres start i Dp.
Og alt det her glæde går min mor glip af, bare ærgligt.. vil til at ringe og fortælle det til svigermor
Tog lige et billede af pigerne her til morgen....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld