Wellness ophold ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Vinker

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at give Morten (og mig) et wellness ophold i julegave. Jeg synes nemlig godt vi kunne bruge at være lidt selv og blive forkælet og måske blive lidt nyforelskede igen  Aner virkelig heller ikke hvad jeg ellers skal finde på i gave til ham. Jo tænkte lidt på billetter til en koncert eller musical, men synes bare ikke der er noget der er værd at se/høre pt.

Er der nogen der kan anbefale et godt sted ??? Det ska være i Jylland (eller Fyn)

PS: Hvad skal DIN mand have i julegave ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at give Morten (og mig) et wellness ophold i julegave. Jeg synes nemlig godt vi kunne bruge at være lidt selv og blive forkælet og måske blive lidt nyforelskede igen  Aner virkelig heller ikke hvad jeg ellers skal finde på i gave til ham. Jo tænkte lidt på billetter til en koncert eller musical, men synes bare ikke der er noget der er værd at se/høre pt.

Er der nogen der kan anbefale et godt sted ??? Det ska være i Jylland (eller Fyn)

Jamen hvad med Conweel.... De har over hele landet.... Og har også spa og alt der fancy-halløj....

Men lyder dælme dutteme lækkert og rigtig god ide at give såan et ophold.....

Ak ja hvem der bare var nyforelsket

Anmeld

10. december 2009

Karo

Vinker skriver:

Jeg har oså kun hørt godt om Comweel.

Jeg har købt en Wii til Martin i julegave samt et spil der til.

Anmeld

10. december 2009

TbCp

Det lyder som en rigtig lækker gave, ville dog aldrig selv få slæbt Carsten med til sådan noget

Indtil videre har jeg kun fået købt en bog til ham, men skal finde noget mere, aner dog ikke hvad det skal være....

Vi skulle ellers have givet hinanden nogle dage i Berlin omkring nytår, men desværre har hans firmaet lige mistet et par ordre så det bliver det vist desværre ikke til alligevel

Anmeld

10. december 2009

Ni-ko-li-ne

COMWELL KELLERS PARK I VEJLE!!!!

Anmeld

10. december 2009

msax

Det lyder lækkert - Brian og jeg har forsøgt at give hinanden sådan noget, men med mindre det har været et "rigtigt" gavekort er vi ikke kommet afsted.

Jeg har købt en masse musik og bestilt en gul "støt vore soldater" sløjfe til ham i år. Men skal have fundet på lidt mere tror jeg.

Vi fik taget billeder til babysvømning for 14 dage siden, så jeg går og venter meget spændt på at billederne kommer, ville nemlig gerne nå at fremkalde et af dem til ham.

Anmeld

10. december 2009

susan82

Det lyder som en kanon gave

Min mand skal have noget så kedeligt som futsko  , et gavekort til ansigtsbehandling med massage og så en cd med Jon Bon Jovi som han har ledt efter mange steder unden held.....God at konen nu har fundet den

Anmeld

10. december 2009

Klitgaard

SUPER gave ide

Min mands gave lidt kedelig han får et par fede bukser (synes jeg selv) nogle boxershorts og en tshirts

Anmeld

10. december 2009

oo

ja jeg aner ikke en pind og spa og wellness, for den slags gør vi det slet ikke i, men  det lyder som en rigtig god ide at få lidt tid bare jer to sammen - og så kan man sige at ved et wellness ophold er der tid til fordybelse og romantik og samtale, hvor man til en koncert eller teaterforestilling hurtigt er "inde og ude" og desuden ikke rigtig kan kommunikere med hinanden - udover at pege på sin ølbægre og den slags

Søren får to bøger; en om 2. verdenskrig og en biografi om Stalin og så får han en tyk mørkeblå sweater og i overraskelsesgave (ja, han ved jo ikke han får de andre ting heller, men denne her ved han SLET ikke han får), der får han et fotoalbum jeg har lavet med alle hans billeder fra han blev født til han var hmm...25 eller sådan noget (der var seriøst 300 billeder, jeg måtte ned og købe et større fotoalbum!!) som vi lige har fået fra hans mors dødsbo

Anmeld

10. december 2009

anna-jonas

Der ligger noget nede i nærheden af Kolding..............Comwell gruppen, tror jeg nok. Det skulle være super luksuriøst og til at betale.

Åååååhhhhh...........hvem der kunne liste væk, i bare en enkelt weekend.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.