Dumme Sofie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Sjl-msl-Mkl

... Jeg som altid er for hurtig til at sige at tingene går godt! Jeg har brugt 1000 kr. på min  uddannelses start og en regning jeg SKULLE betale, så dvs at jeg har 2000 kr. til julegaver og alt mad+, det kan jo ikke lade sig gøre - jeg sidder nu her og er SÅ SÅ SÅ SÅ trist over jeg ikke engang kan lave julebag sammen med Malou Selma........ Jeg har skrevet til min familie at jeg ikke ønsker mig nogen gaver i år, da jeg hellere ser at ms får nogen gode gaver, nu når jeg ikke kan give hende nogen gode gaver!!

Fuck noget lort!! Føler mig dårlig og latterlig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

hc=k

Kan du ikke søge om juletillæg???

Anmeld

10. december 2009

Sjl-msl-Mkl

hc=k skriver:

Kan du ikke søge om juletillæg???

Hvor gør man det henne?

Anmeld

10. december 2009

hc=k

Det gør man på kommunen. Jeg mener det er familieydelseskontoret du skal have fat i, men hvis du ringer til kommunen kan de fortælle dig det. Min søster fik det da hendes piger var små fordi hun ikke havde penge nok selv. Det er vildt godt hvis jeg husker rigtig

Anmeld

10. december 2009

Mira0911

Hvor smart... Troede ellers kommunerne var nærige...

Fint at de gør sådan noget.. Min mor har f.eks heller ikke noget til julegaver.. Så hende og bankrådgiveren har søgt om et legat til min på mor 1500 kr...

Det er vidst igennem banken...

Anmeld

10. december 2009

Sjl-msl-Mkl

hc=k skriver:

Det gør man på kommunen. Jeg mener det er familieydelseskontoret du skal have fat i, men hvis du ringer til kommunen kan de fortælle dig det. Min søster fik det da hendes piger var små fordi hun ikke havde penge nok selv. Det er vildt godt hvis jeg husker rigtig

Mange tak for hjælpen, jeg skal snakke med min sagsbehandler imorgen, da hun jo selvfølgelig ikke er der i dag. De sagde oppe på kommunen at det måske var for sent, åhh gud det håber jeg ikke..

Anmeld

10. december 2009

hc=k

Fat mod.. Ligger der ikke en mødrehjælp i nærheden af dig??

Jeg har selv fået hjælp med penge fra mødrehjælpen og det er ikke penge der skal betales tilbage. Jeg ville da lige prøve og ringe til dem hvis jeg var dig.

Anmeld

10. december 2009

oo

jeg kan huske min mor gik til vores præst og tudbrølede da min far havde brugt alle pengene til december måned uden at overveje at vi skulle have mad, bleer, gaver osv, og han hjalp hende på en eller anden måde, så han sørgede for at vi fik hele julemiddagen gratis. Vi børn opdagede intet om, at vi ikke fik gaver af vores forældre, så det skal du ikke bekymre dig så meget over - hun kan jo også få mange flere ting for de samme penge i januar

held og lykke med at søge juledimmeren, jeg håber du får det

Anmeld

10. december 2009

Muffinmus

jeg tænker du sagtens kan lave alle tiders middag for 400 kr med flæskesteg, kartofler, sodavand og rødkål osv..

Så har du 1600 kr til gaver...det er da ikke så tosset????

Så kan du f.eks sige 200 kr pr person og så udvælge dem der SKAL have gaver.

Anmeld

10. december 2009

Lone Jakobsen

hc=k skriver:

Fat mod.. Ligger der ikke en mødrehjælp i nærheden af dig??

Jeg har selv fået hjælp med penge fra mødrehjælpen og det er ikke penge der skal betales tilbage. Jeg ville da lige prøve og ringe til dem hvis jeg var dig.

ja jeg tænker også på mødre hjælpen. de plejer at ku støtte....i føtex var der nogen der ku hente en gratis "julekurv" med mad til julen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.