Jeg keder mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2008

Mathilde

Tja min kæreste har været i Skagen for at arbejde siden mandag morgen og kommer først hjem imorgen eftermiddag:'( Det er ikke sjovt og slet ikke når jeg er syg med bihulebetændelse.... Ud over det, bliver jeg ved med at have kvalme, især eftermiddag og aften:( Føler virkelig med dem der har kvalme næsten hele deres graviditet!!!! (jeg er dog ikke gravid...tror jeg i hvert fald ikke) Men hvor er det bare super kedeligt og trist at ligge helt alene og være syg... Har snart brug for at snakke med nogle mennesker.... Nå jeg skulle vist bare lige ynke lidt;) (H)til jer søde tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

Pia.

Dit lille pus Mathilde... - man må gerne have ondt af sig selv når man er syg og helt alene... måske fordi jeg aldrig er alene jeg helt misunder dig.... tænk et par dage helt uden mand og børn.... nøøøj....:P

god bedring...(H)

Anmeld

24. april 2008

Mathilde

Tak for det(H)

Jeg har det nu også helt fint med at være alene:) Det er bare lidt kedeligt i længden, når jeg ikke rigtig orker noget og bare flader ud på sofaen:(

Anmeld

24. april 2008

MorCamilla

Øv hvor lyder det træls at være syg.. :( Men i det mindste har du da det hele for dig selv så, så du kan gøre lige hvad du vil... Selv om man ikke har lyst til at meget når man er syg..

Rigtig god bedring her fra... :)

Anmeld

24. april 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
PiaR skriver:

måske fordi jeg aldrig er alene jeg helt misunder dig.... tænk et par dage helt uden mand og børn.... nøøøj....:P

Lige mine ord, Pia, den ultimative luksus er da at være helt alene og kede sig.

Anmeld

24. april 2008

Honningblomst

Karoline skriver:

PiaR skriver:

måske fordi jeg aldrig er alene jeg helt misunder dig.... tænk et par dage helt uden mand og børn.... nøøøj....:P

Lige mine ord, Pia, den ultimative luksus er da at være helt alene og kede sig.

Og jeg melder mig i jeres kor...savner virkelig at kede mig...kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har gjort det...:S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.