Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det småt eller stor i størrelserne?
Nicklas bruger nu 68-74 så skal jeg købe katvig en str større for at han kan passe det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes det er meget normalt i størrelsen. :-)
Men min liam er også en lille slank fis, så det er svært at sige. Prøv dig frem. Køb evt. noget brugt inden du spenderer de store formuer.
Henri84 skriver: Jeg synes det kommer meget an på hvilket Katvig du skal købe, altså om det er bukser, bodyer, heldragter osv...
Jeg synes det kommer meget an på hvilket Katvig du skal købe, altså om det er bukser, bodyer, heldragter osv...
Det er en stribet helt dragt og sokker
Når det er en heldragt ville jeg købe den en størrelse større... Celina bruger stadig mest str. 62 men den heldragt hun har fra Katvig i 62 er blevet for lille... Og hun kunne passe den inden hun helt rykkede op i str. 62.
DEt kommer også an på om du tørretumbler, for så kryper det en del. Jeg køber også heldragter fra Katvig et nummer større end f.eks. H&M
Heldragt og body synes jeg er små i str. David har ikke haft bukser som baby, så med dem ved jeg ikke. Så jeg ville helt klart købe et nr større!
tror jeg bestiller den i en str 80 så kan han iverfald være i den og om ikke så om noget tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128