Katvig str.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. december 2009

SaNiNa

Er det småt eller stor i størrelserne?

Nicklas bruger nu 68-74 så skal jeg købe katvig en str større for at han kan passe det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes det er meget normalt i størrelsen. :-)

Men min liam er også en lille slank fis, så det er svært at sige. Prøv dig frem. Køb evt. noget brugt inden du spenderer de store formuer.

Anmeld

10. december 2009

Henri84

Jeg synes det kommer meget an på hvilket Katvig du skal købe, altså om det er bukser, bodyer, heldragter osv...

Anmeld

10. december 2009

SaNiNa

Henri84 skriver:

Jeg synes det kommer meget an på hvilket Katvig du skal købe, altså om det er bukser, bodyer, heldragter osv...

Det er en stribet helt dragt og sokker

Anmeld

10. december 2009

Henri84

heldragter plejer vi at købe 1 nr større, medmindre han lige er skiftet størrelse Sokker kan jeg ikke helt huske

Anmeld

10. december 2009

Mathilde

Når det er en heldragt ville jeg købe den en størrelse større... Celina bruger stadig mest str. 62 men den heldragt hun har fra Katvig i 62 er blevet for lille... Og hun kunne passe den inden hun helt rykkede op i str. 62.

Anmeld

10. december 2009

Mumto3

DEt kommer også an på om du tørretumbler, for så kryper det en del. Jeg køber også heldragter fra Katvig et nummer større end f.eks. H&M

Anmeld

10. december 2009

LinLin

Heldragt og body synes jeg er små i str. David har ikke haft bukser som baby, så med dem ved jeg ikke. Så jeg ville helt klart købe et nr større!

Anmeld

10. december 2009

SaNiNa

tror jeg bestiller den i en str 80 så kan han iverfald være i den og om ikke så om noget tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.