Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillemig28 skriver: Er gravid var til undersøgelse igår vi er så glade så vi håber det bliver en god graviditet,de sagde på sygehuset at det ser fint ud skal til scaning i morgen,selvom vi fik at vide det skulle gå et halv år tid inden jeg blev gravid ,vi har brugt kondom ,, men vi er over lukkelig og skal fortælle pigerne det i weekenden lillemig
Er gravid var til undersøgelse igår vi er så glade så vi håber det bliver en god graviditet,de sagde på sygehuset at det ser fint ud skal til scaning i morgen,selvom vi fik at vide det skulle gå et halv år tid inden jeg blev gravid ,vi har brugt kondom ,, men vi er over lukkelig og skal fortælle pigerne det i weekenden
lillemig
TILLYKKE!!!! HVOR ER DET DEJLIGT AT HØRE!!!!!
LENE
ihh det var rigtig dejligt og høre... STORT tillykke med graviditeten
Tusind tak alle sammen,vi er såå glade min dejlige mand er ved at lave aftensmad elsker ham såå højt
Stort tillykke
Stort tillykke herfra
Tillykke tillykke... hvor er det skønt at høre...
Hejsa vi er lige kommet hjem fra scanning og alt er som det skal være vores lille bebs har det godthav en god weekend alle sammen
tillykke
lillemig28 skriver: Takkervi håber også det går godt vi mistede vores lille prinsesse da jeg jeg var i uge 30 i juni,efterfølgene har jeg aboteret 1 gang,så vi håber 3 gang er lykkens gang,lillemig
Takkervi håber også det går godt vi mistede vores lille prinsesse da jeg jeg var i uge 30 i juni,efterfølgene har jeg aboteret 1 gang,så vi håber 3 gang er lykkens gang,lillemig
det gør min ondt med jeres lille pige.
men tillykke med graviditeten
kram tanja 25+5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128