Tilbud til "kagekonerne :)"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. december 2009

MoarTNoah

Vil lige gøre de jydske kagekoner opmærksomme på at der er 500gram flormelis på tilbud i KIWI til 8kr .. Har selv lige været nede og købe 12 pakker.. hehe

Desuden er der en drejeplade fra ikea som tidligere er blevet nævnt et sted i kageklubben nedsat til 49 kroner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

mariamiss6

KatrineR skriver:

Vil lige gøre de jydske kagekoner opmærksomme på at der er 500gram flormelis på tilbud i KIWI til 8kr .. Har selv lige været nede og købe 12 pakker.. hehe

Desuden er der en drejeplade fra ikea som tidligere er blevet nævnt et sted i kageklubben nedsat til 49 kroner

har den ikke hele tiden kostet 49 kroner den drejeplade? det gjorde den i hvert tilfælde også da jeg købte den for noget tid siden....

Anmeld

9. december 2009

mariamiss6

og forresten godt at nogen holder øje med, og adviserer om de gode tilbud

Anmeld

9. december 2009

MoarTNoah

mariamiss6 skriver:

har den ikke hele tiden kostet 49 kroner den drejeplade? det gjorde den i hvert tilfælde også da jeg købte den for noget tid siden....

Det ved jeg faktisk ikke.. læste herinde at den kostede 59,- men har ikke kunnet finde den før i mandags, så det kan godt være jeg bare har læst et gammelt indlæg herinde, har stort set læst alle 25 sider, så har ikke helt styr på hvor gammel det indlæg jeg så den kostede 59 var..

Anmeld

9. december 2009

MoarTNoah

mariamiss6 skriver:

og forresten godt at nogen holder øje med, og adviserer om de gode tilbud

Ingen grund til at holde de gode tilbud for mig selv jo .. og Skal have øvet mig i at lave MMF og pynte flot, så vi kan spare en masse penge på dåbskage - Ku jo være andre der er ude i lisså god tid jo..

Anmeld

9. december 2009

mariamiss6

KatrineR skriver:

Det ved jeg faktisk ikke.. læste herinde at den kostede 59,- men har ikke kunnet finde den før i mandags, så det kan godt være jeg bare har læst et gammelt indlæg herinde, har stort set læst alle 25 sider, så har ikke helt styr på hvor gammel det indlæg jeg så den kostede 59 var..

nåh det kan da også godt være jeg har givet 59, det var i hvert fald noget med 50 hehe....

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

spørgsmål så til jer der har Kiwi butikkerne. Har de, de samme varer som i Norge????...

Altså har de det LÆKRE spelt toastbrød????... Jeg savner det få frygteligt!!!

(jaja - mig og alt det mad man ikke kan få i danmark... Suk)

Anmeld

9. december 2009

MoarTNoah

Zafir skriver:

spørgsmål så til jer der har Kiwi butikkerne. Har de, de samme varer som i Norge????...

Altså har de det LÆKRE spelt toastbrød????... Jeg savner det få frygteligt!!!

(jaja - mig og alt det mad man ikke kan få i danmark... Suk)

PUHA dét aner jeg ikke.. har aldrig været i norge, så der må jeg være dig svar skyldig desværre..

Køber heller ikke mit brød i Kiwi da jeg ikke syns de er helt så gode til at have frisk brød i vores lokale Kiwi...

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
KatrineR skriver:

PUHA dét aner jeg ikke.. har aldrig været i norge, så der må jeg være dig svar skyldig desværre..

Køber heller ikke mit brød i Kiwi da jeg ikke syns de er helt så gode til at have frisk brød i vores lokale Kiwi...

Mmm... Så skulle du bare lige tage et smut til norge hehe...

Anmeld

9. december 2009

MoarTNoah

Zafir skriver:

Mmm... Så skulle du bare lige tage et smut til norge hehe...

Hehe.. jamen det tror jeg så liiige jeg gør.. syns nemlig ikke det er nok med en tysklands-tur i denne uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.