Jeg hader sæsonafslutninger!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem er det Mike har giftet sig med i dagens sæsonafslutning på DH???...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.225 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

DH er slut for i år... Men BARE ROLIG, den kommer til foråret...

HVAD så med mig? Hvad så med mine onsdage? HAHA... jeg er helt dårlig og så tæt på at gå på nettet og se forud. Men på den anden side, så er det jo ikke det samme... mmm...

Så jeg MÅ simpelthen vente... Til FORÅRET...

Jeg tror det er Susan, han er blevet gift med til sidst idag.

Hvad tror I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

mariamiss6

stemte blankt, har ikke fulgt med....

Hvis det var mig, så sad jeg helt sikkert på nettet nu hehe...

Anmeld

9. december 2009

Gobbel

Det er da helt sikkert Susan! Bliver nærmest helt skuffet hvis det ikk her hende!!

Anmeld

9. december 2009

steph0804

Jeg er en af dem der bare ikke kan vente, så har set snigpræmiere en uge foran hele sæsonen på sputnik... hold da op for en afslutning. Ved du hvor man evt. kan se foran, når man som mig bare ikke kan holde ventetiden ud?

Anmeld

9. december 2009

Misjelle

Ej den var også ond, men er sikker på det er Susan, det SKAL det bare være

Anmeld

9. december 2009

Sulajma

110 % sikkert at det er Susan ..
Sådan skal det da være - uden tvivl !!

Anmeld

9. december 2009

Bubbi

Det er sku lige som at tage en kold tyrker.. Og jeg ved ikke om jeg kan klare det.. Jeg tror at når lille Vito har været hos lægen i morgen og fået sit 5 mdr stik og forhåbentlig sover, ja så falder jeg i, og må på nettet og lure...

Tænk at man er villig til at skrue tiden et halv år frem... Men altså alligevel. Det er jo DH vi taler om

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
steph0804 skriver:

Jeg er en af dem der bare ikke kan vente, så har set snigpræmiere en uge foran hele sæsonen på sputnik... hold da op for en afslutning. Ved du hvor man evt. kan se foran, når man som mig bare ikke kan holde ventetiden ud?

Jeg ved ikke hvor ... jeg tør heller ikke spørge dem jeg kender der ved det hehe..

Anmeld

9. december 2009

NaFe

Super godt afsnit idag...lige så man bare ikke kan vente til næste afsnit...som jo er om hundrede år...øv øv øv øv

Men er nu heeeeelt sikker på det er susan Mike gifter sig med, ellers blvier jeg godt nok skuffet.. hende katherin er ikke hans type, så ud med hende..smiler

Anmeld

9. december 2009

Lullaby

Hehe. Kender en der klarer sådanne ting så er allerede foran og er med på USA's tidsplan, SÅ JEG VED DET!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.