..inden Emma musen går. Hun har i noget tid nu rejst sig op ved ting, og nu rejser hun sig bare op ved ALT og kravler op på ALT, men jeg er ikke så bange mere, for hun er ved at have lært at man kan slå sig... (selv om hun nu er ret ligeglad, hvis hun skulle slå sig, for hun er jo sej).
Hun glemmer af og til at holde ved noget og står bare ud i fri luft, indtil det går op for hende, at hun er i gang med noget "farligt".
Hun VIL bare fremad, så hun er vildt modig og tør godt lige slippe, hvis kun der er et skridt eller to hen til målet... så kaster hun sig da bare frem... 
Fik bare lige en uimodståelig trang til at fortælle jer dejlige tøser om min skønne datters fremskridt.
Jeg følger ikke så meget med herinde for tiden, da jeg har travlt med julegave-making, og så har Emma (og vi andre) været syge on/off den sidste måneds tid. Emma med tre gange halsbetændelse, én lungebetændelse og nu væske i mellemøret, tror lægen i hvert fald... Vi andre har bare haft alm. forkølelser (af flere omgange), halsbetændelse og Ove har haft en gang lungehindebetændelse.
Men regner da med at vende stærkt tilbage efter jul...og så kan det være jeg får tid til et kort indlæg fra tid til anden....
Jule
fra Tina.
Anmeld