Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder...hvad vil DU give for sådan en fin brugt barnevogn hvis du ville købe brugt barnevogn? Den er købt marts 2009...modellen er vist fra 2008...Det er IKKE med letvægtsstellet, og det har jeg været glad for da mange andre jeg kender har haft mange problemer med dem....Der medfølger lift og babydyne..men uden madrasser. Man kan selvfølgelig se på dæk at den har været brugt men har heller ikke haft den vasket endnu. i hovedende indeni af barnevogn er der kommet ligesom en gul plamage (har hørt flere sige det om emmaljunga) men skal som sagt vaskes. Ellers ser den ud som ny......har selvfølgelig en ide om pris når den tid kommer. men ville gerne høre DIN mening..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BOBS skriver: Ja som overskriften lyder...hvad vil DU give for sådan en fin brugt barnevogn hvis du ville købe brugt barnevogn? Den er købt marts 2009...modellen er vist fra 2008...Det er IKKE med letvægtsstellet, og det har jeg været glad for da mange andre jeg kender har haft mange problemer med dem....Der medfølger lift og babydyne..men uden madrasser. Man kan selvfølgelig se på dæk at den har været brugt men har heller ikke haft den vasket endnu. i hovedende indeni af barnevogn er der kommet ligesom en gul plamage (har hørt flere sige det om emmaljunga) men skal som sagt vaskes. Ellers ser den ud som ny......har selvfølgelig en ide om pris når den tid kommer. men ville gerne høre DIN mening..
har du solgt den og fundet pris osv og har du et billede af den??
hejsa nej det har jeg ikke. For er stadig meget i tvivl om den skal sælges. Har billede jeg kan sende evt. en af dagene ????Ved ikke om jeg er så fiffig så jeg kan ligge et billede ind her
Og pris tja det var egentlig deraf oplægget kom, for ved ikke rigtig hvad jeg skal sætte den til...når jeg kigger dba guloggratis osv. så er modellerne der som regel ældre...men altså vi gav 7000 for den for knapt et år siden, og den er fin. den gule plamage jeg nævnte gik fint af i vask...
BOBS skriver: hejsa nej det har jeg ikke. For er stadig meget i tvivl om den skal sælges. Har billede jeg kan sende evt. en af dagene ????Ved ikke om jeg er så fiffig så jeg kan ligge et billede ind her Og pris tja det var egentlig deraf oplægget kom, for ved ikke rigtig hvad jeg skal sætte den til...når jeg kigger dba guloggratis osv. så er modellerne der som regel ældre...men altså vi gav 7000 for den for knapt et år siden, og den er fin. den gule plamage jeg nævnte gik fint af i vask...
ok men så kommer den jo nok til at ligge på de 5000 kr el ligne og det vil manden syntes er for dyrt desværre det er fordi vi gerne vil have en nu til vores dreng da den anden er for lille..
jeg ville kun give 3500-4000 for den... der findes jo mange nye barnevogne under den pris specielt i denne januarudsalgs tid...
ok ja den er med stort liggemål (97)
jeg må nok give din mand ret jeg har sidenhen fortrudt at vi gav så mange penge for en barnevogn...dvs. min mand stod pludselig med den i stuen en dag da hun var ca 2 mdr....ellers havde jeg en fin brugt til at starte med....og faktisk synes jeg heller ikke den er særlig pæn.... men lige der blev jeg overrumplet og sagde selvfølgelig pænt tak
Jeg har set en rigtig fin en jeg godt kunne tænke mig og den ligger på de ca 4000 alt incl. og det synes jeg er mere end rigeligt..havde egentlig også tænt en brugt odder til den næste. Ikke fordi halvdelen af mig egentlig gerne ville købe en helt ny odder os kvinder ikke
men altså tullen har en rigtig fin brugt stående i dp så den herhjemme bruger hun sjældent, og så synes jeg den er dyr at have stående....hun gider dårligt sove i den når hun har fri, så kunne man måske lige så godt tage den anden med hjem..og ved at jeg vil have en anden til den næste
hmmm 5000 tja..jeg havde egentlig også tænkt måske at sætte den til 4000 nu må vi se.nå men kan da altid prøve at sætte et billede ind en af dagene hvis jeg kan og tak for svarene
BlyViol skriver: jeg ville kun give 3500-4000 for den... der findes jo mange nye barnevogne under den pris specielt i denne januarudsalgs tid...
det gør der....helt ned til 2000 alt incl har jeg set
Send mig lige et billede
sonja.jensen@hotmail.com
Men husk udsalg er lige om hjørnet og bor næsten om hjørnet med Malles barnevogne :O)
sonja1 skriver: Send mig lige et billede sonja.jensen@hotmail.com Men husk udsalg er lige om hjørnet og bor næsten om hjørnet med Malles barnevogne :O)
hejhej...ville lige gøre dig opmærksom på at brugeren er slettet...navnet står med gråt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128