Julehygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Vingummien

Så er vi ved at være færdig med jule småkagerne og godterne. Imens Emil var i vuggestue fik vi lavet dej til pebernødder og jødekager så vi kunne lave det sammen med ham når vi havde hentet ham.

Han syntes det var sjovt at se på men gad ikke sidde ude i køkkenet mere da jeg sagde stop for at han spiste pebernædde dejen, så var det ikke sjovt længere

Men nu har vi fået lavet omkring 500 pebernødder og en klat jødekager, resteen skal laves i morgen hvor Frank også vil lave havregryns kugler og jeg så vil lave de sidste godter til os og familien.

Fik også lavet cornflakes toppe efter en opskrift på nettet og må sige at de er godt nok blevet lidt for stærke i kakao smagen til jeg bare vil gufle af dem, lidt en skam for elsker dem ellers. Imorgen tror jeg også jeg vil lave rosiner med chokolade smager mums.

Er i andre ved at være  færdig med julebageriet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

MORJESPERSEN

Sidder her og bliver helt lækker sulten og vi har ingen guf i huset.. må helre sende manden på tanken inden den lukker her kl 21....

Det ser bare vidt lækker ud

Anmeld

9. december 2009

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Sidder her og bliver helt lækker sulten og vi har ingen guf i huset.. må helre sende manden på tanken inden den lukker her kl 21....

Det ser bare vidt lækker ud

Hehe kender det godt. Tror vi har til det næste kange stykke tid hvis det skulle ske for mig

Ja smager også vildt godt og pebernødderne er lavet lidt større så knlgten også kan gufle af dem uden at få dem galt i halsen, så han fik lige et par stykker inden senge tid

Anmeld

10. december 2009

Karo

Vil da også lige vise mit julebag. og vores juletræ.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2009

Klitgaard

Ser godt nok lækkert ud, jeg har intet bagt endnu

Anmeld

10. december 2009

TbCp

Jeg går på ferie her d. 18. og så skal jeg igang med julebageriet. Orker det slet ikke de dage her når jeg har fået fri fra arbejde.
MEN.... næste fredag går jeg igang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.