De første mavebilleder - 18+0!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Ansemusen

loutj skriver:

Hehe sjovt du skriver det Var jo til scanning i dag og hun mente bestemt det var en lille pige Spændene..

Ej hvor vildt! Var hun ikke helt sikker? For hende der scannede mig, var helt sikker og vi har også billede af tissemanden, hihi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

loutj

Hun sagde at hendes bud var en pige for hun kunne ikke se noget andet og hun viste os 3 streger. Og hvis det var en dreng gemte den det altså virkelig godt.. Hun turde ikke sige at hun var 100%  for så kunne jeg jo komme efter hende hvis det ikke var rigtigt hehe.. men hun kiggede efter 3 gange og holdte på det var en pige..

Anmeld

9. december 2009

Nova's mor

Ansemusen skriver:

Så fik vi endelig taget billeder af mavsen! Desværre har blitzen gjort at man kan se min hud gennem blusen, så det ser ikke helt smart ud. Men maven er da som den er, selvom jeg faktisk synes den ser flottere ud i spejlet end på billeder  Den har sikkert taget 5 kilo på på billederne *griner*

Sikke nogle flotte billeder, jeg synes du ser rigtig smuk ud og det klær dig bestemt at være gravid..

Anmeld

9. december 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor er din mave bare blevet fin!!

Og du ser super godt ud!

Anmeld

9. december 2009

dorthemus

Jeg synes også du ser smuk ud og det er en flot mave...både på billeder og IRL

Knus Dorthe

Anmeld

10. december 2009

lulle1985

syntes det er nogle rigtig gode billeder og den klæder dig virkelig den flotte mave

Anmeld

10. december 2009

Ansemusen

Hvor er I bare søde  Har også fået en del rigtig søde komplimenter IRL, super dejligt når man bliver stor og tyk, hihi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.