Maven er pludselig blevet helt blød :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.243 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2009

siouxiee

Hej alle..

Jeg er gravid i uge 19 og mega lykkelig!!!

Jeg har kunne mærke liv i ca 1½ uge.. Men siden igår har maven ændret form.. Den er ikke længere spændt som den plejer.. Den er blevet helt blød.. Og jeg har ikke mærket liv i 1 ½ dag

Er det normalt..? Pyha.. Man tænker så mange tanker.. Og jeg har mistet to gange før.. Er der nogle der har prøvet det samme?

Kram og juleklokker fra Susie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

siouxiee skriver:

Hej alle..

Jeg er gravid i uge 19 og mega lykkelig!!!

Jeg har kunne mærke liv i ca 1½ uge.. Men siden igår har maven ændret form.. Den er ikke længere spændt som den plejer.. Den er blevet helt blød.. Og jeg har ikke mærket liv i 1 ½ dag

Er det normalt..? Pyha.. Man tænker så mange tanker.. Og jeg har mistet to gange før.. Er der nogle der har prøvet det samme?

Kram og juleklokker fra Susie

min mave er også blød når der ikke er en plukkeve. den må ikke være spændt hele tiden, så vil tro det er som det skal være, liv skal man ikke mærke hver dag før senest uge 27, men er du nervøs for liv, så kontakt FG..

knus karina 31+1

Anmeld

9. december 2009

siouxiee

Tak Karina..

Jeg er beroliget lidt nu..

Synes nu stadig det ville være rart med en lille hilsen fra Krumme dernede i mavsen

Knus fra mig

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
siouxiee skriver:

Tak Karina..

Synes nu stadig det ville være rart med en lille hilsen fra Krumme dernede i mavsen

Knus fra mig

prøv at lægge dig ned og slappe rigtig godt af.. drik noget iskoldt eller spis noget sødt (alternativt er is jo både koldt og sødt) Det kan sætte gang i de små arme og ben. Som Karina skriver SKAL du ikke mærke liv hver dag endnu, men du skal altid lytte til din krop. Hvis du er bekymret så ring!

Knus Caroline 28+5

Anmeld

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

siouxiee skriver:

Tak Karina..

Knus fra mig

ja koldt vand hjælper altid her, drik et glas iskoldt, lig dig ned, dril eventuelt bebs lidt også sku der gerne komme en hilsen inden for 10min, hvis ikke ville jeg ringe til fg, fortælle dem at du har mærket liv hver dag i 1½ uge også høre hva de mener, om det skal tjekkes eller hva de syntes..

Anmeld

9. december 2009

siouxiee

Hej allesammen..

Tak for jeres råd.. Jeg ringede til svangreafsnittet og de sagde jeg bare kunne komme forbi og høre hjertelyd. Det gjorde jeg så.. Og der var det fineste lille hjerte der slog.

Så nu er jeg glad igen..

Rådene med isvand vil jeg sfprøve alligevel.. For det er da meget hyggeligt med en hilsen nu og da

Knus og glædelig jul til jer alle!

Anmeld

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

siouxiee skriver:

Hej allesammen..

Tak for jeres råd.. Jeg ringede til svangreafsnittet og de sagde jeg bare kunne komme forbi og høre hjertelyd. Det gjorde jeg så.. Og der var det fineste lille hjerte der slog.

Så nu er jeg glad igen..

Rådene med isvand vil jeg sfprøve alligevel.. For det er da meget hyggeligt med en hilsen nu og da

Knus og glædelig jul til jer alle!

ej hvor dejligt, man skal ikke gå og være nervøs, så hellere få det tjekket

ja det er da skønt når de lige hilser på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.