Milka skriver:
jeg blev vækket meget tidligt af politiet i morges, som ringede og fortalte at de ikke så nogen grund til at tvangsindlægge min søster da hun ikke virkede suicidal mens de havde aflagt hende et visit i nat. pyt med at halvdelen af hendes ansigt var malet sort (i bedste peter lundin stil) samt den mindre detalje at hun er rablende sindssyg og mener at folk er ude på at halshugge hende.
i øvrigt ret smart at sende politibetjente ud for at vurdere folks mentale tilstand, synes i ikke? 
nå, min mor er her og har passet bøtterne i eftermiddag mens jeg har fået ordnet lidt ting. har bla. fået fotograferet motivet til julekortet til min gamle arbejdsgiver. det tog ingen tid og nu er jeg så en anelse rigere! det ser sådan her ud:
Åh hvor sørgeligt, at almindelige betjente skal vurdere om en person er "klar" til tvangsindlæggelse. De har jo slet ingen grundlag for denne vurdering. -men som du beskriver Tina, så vil jeg da mene (udfra min lige så god uddannelse) vurdere hende til at være så langt ude, at et ophold ville være til hendes eget bedste.
Jeg har en bekendt, som har samme sygdom (dog mere selv forskyldt pga Hash) men han kunne heller ikke tvangsindlæggelse, da hans tvillingebror fandt ham spændt fast med håndjern til en radiator. Hvor han havde sidde i 3 dage og talt med den, uden vådt eller tårt. Med l*ort op til nakken.
Jeg tænker lidt, hvor langt ude skal man være, før det er tale om en tvangindlæggelse??? (jo jo jeg ved godt man skal være selvmordtruende osv.)
Camilla jeg må holde med Trine, det julekort er virkelig flot/fancy, men meget dragende... Bliver nærmest trukket ind i det. Øv øv jeg ikke er på job, (hvis de er vores kunde dit tidligere job) så ville jeg åbnet kurverten og ville med det samme ha´sagt se det er bøtte-mor der har lavet det!!! (og direktøren havde ikke fået lov til at ha´det inde ved sig, det skulle stå på mit bord)
Iiihh nu glæder jeg mig til at få mit billede så jeg kan få lavet julekort. (og du må gerne lave din signatur derpå, hvis det er, så er Malutten mega heldig)
Lang smørre du fik herfra 
Kram.