Hurtig hjælp søges.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. december 2009

anna-jonas

Anna har fået den udtalte ære at få Nisse- Magda med hjem fra i dag, til i morgen. Men jeg er helt ide forladt..............for hvad kan sådan en lille nisse, drille en 3 årig med????

Vi skal selvfølgelig skrive en længere nissehistorie til i morgen.........

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Vingummien

Puha den er svær, har du ecvt frugt farve hjemme? Hvis hun får mælk at drikke så hvis mælken nu er blevet en anden farve en hvid?

Flyttet hendes seng til når hun skal i seng hvis hun ikke er det endnu. en eller anden ting hun er vantil skal lige pludselig være anderledes uden i ved det også så er det sjovest for hende tror jeg.

Anmeld

9. december 2009

TbCp

Det tøj hun skal have på imorgen har nissen hængt rundt i alle lamperne i huset/stuen..... ris i skoene....
Kristine skrev en tråd igår eller tidligere idag om det samme faktisk, måske der er nogle gode ideer der

Anmeld

9. december 2009

Milka

sidder her og klør mig i håret og undrer mig over hvem nisse-magda mon er 

Anmeld

9. december 2009

JustAnotherName

Milka skriver:

sidder her og klør mig i håret og undrer mig over hvem nisse-magda mon er 

Kær nisse har mange navne    ....Tror det er sådan en lille drillenisse som tager med børnene hjem på skift, og laver ulykker, som bliver skrevet ned af forældrene, og så læses det højt henne i børnehaven

Anmeld

9. december 2009

JustAnotherName

Den kunne jo have gemt fjernbetjenerne/den ene sko/tandbørsten eller et eller andet som I skal bruge...

Eller flyttet rundt på tingene, så noget der hører til i stuen er på Anna's værelse, og noget andet er endt i køleskabet ....f.eks. hendes julekalender, hvis hun får sådan een?
Eller at noget er blevet hængt op i loftet/gardinet/træet - f.eks. hendes bamse

Ja, jeg ved det ikke....
Jeg er faktisk heller ikke ret opfindsom, når det kommer til stykket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.