Nisse-drille-hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2009

anna-jonas

Vores 3 årige, Anna, har fået den udtalte ære at få Nisse- Magda med hjem fra i dag, til i morgen. Men jeg er helt ide forladt..............for hvad kan sådan en lille nisse, drille en 3 årig med????

Vi skal selvfølgelig skrive en længere nissehistorie til i morgen.........

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Lone Jakobsen

jep jep....Elian  har også fået den udsøgte ære indtil videre har nissen julius lavet følgende:

taget en brunkage og spist af den. slæbt melet tværs gennem køkkenet... desværre var der hul i posen, så han spildte mel og satte fodspor hen over bordet. han har åbnet en dåse med konfekt, og børnene mener han har taget derfra, for han sad ovenpå dåsen. han har taget små bidder af alle agurkeskiverne til aftensmaden...og så har han farvet mælken grøn  der er også blevet puttet nogle wc ruller ind under dynen.... men det opdager Elian først om en time.

Anmeld

9. december 2009

oo

kan den mon fortælle en historie om dengang den var i lære hos julemanden? eller om hvor den fik sin røde farve fra? eller at den syntes viasatnisserne har solgt ud?

Anmeld

9. december 2009

FrkC

Jeg går i klasse med en hvis søn oss havde drillenissen med hjemme  Den havde sat alle tøjdyrene op ved spisebordet hvor de så sad "og fik morgenmad" om morgenen  Den sys jeg var meget sød

Anmeld

9. december 2009

Stumpen

Mathilde havde Julle med hjem i går, men den lavede ikke så meget.. Mens hun var i bad fandt den pebernødder frem som den lagde under det rene tøj den havde fundet.. Den blev puttet i hendes gummistøvle, men efter at den farvede kattens vand rødt (med frugtfarve) lagde den sig i Mathildes dukkeseng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.