Må lige dele...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Sabina & Simone

Ja som overskriften lyder, så har jeg lige noget jeg vil dele... Er måske ikke lige det bedste at være stolt af, men alligevel...

Simone er nu 9½ mdr og hun har så lige selv kravlet op af vores trappe... Hun har indtil nu kun rejst sig op med hænderne på nederste eller anden nederste trin... Men idag skulle det så være... Hun kravlede op på første trin... Jeg fløj jo selvfølgelig hen og fik hende ned igen, men to minutter efter var hun der igen... Så jeg satte mig bagved og var klar til at gribe og så tog hun ellers turen op af de første 5 trin... Der er så sådan en repot og så er der 8 trin videre op, men hun skulle så bare op til blomsten og nisserne der stod på repotet for at se hvad det var for noget... Så sej hun er... Hun bliver stor alt for hurtigt...

Knus Sabina -som skal ud og købe gitter til trappen, så der ikke sker skader...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

TbCp

Sabina84 skriver:

Ja som overskriften lyder, så har jeg lige noget jeg vil dele... Er måske ikke lige det bedste at være stolt af, men alligevel...

Simone er nu 9½ mdr og hun har så lige selv kravlet op af vores trappe... Hun har indtil nu kun rejst sig op med hænderne på nederste eller anden nederste trin... Men idag skulle det så være... Hun kravlede op på første trin... Jeg fløj jo selvfølgelig hen og fik hende ned igen, men to minutter efter var hun der igen... Så jeg satte mig bagved og var klar til at gribe og så tog hun ellers turen op af de første 5 trin... Der er så sådan en repot og så er der 8 trin videre op, men hun skulle så bare op til blomsten og nisserne der stod på repotet for at se hvad det var for noget... Så sej hun er... Hun bliver stor alt for hurtigt...

Hvor er hun god
Tror faktisk Liva var omkring samme alder da hun lærte at kravle op af vores trappe.
Vi har aldrig brugt trappegitter, havde bare en dør lukket ud til vores gang. Da hun begyndte at gå fandt hun meget hurtigt ud af at gå op af trappen og nu hvor hun er godt 2 år er der slet ingen problemer.

Anmeld

10. december 2009

Karo

Sabina84 skriver:

Marcus var også hurtigt intereseret i trapper. Men han stopper forenden af trappen og venter på at en af os kommer og følger med ham op. Han er nu 16 måneder og kan selv gå op af trappen til 1 sal hvor vi bor og ned igen. Selvfølgelig hvolder vi stadig øje med ham og er klar til at gribe hvis det går galt, men indtil vidrer går det godt.

God ide med et gitter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.