Kan kvæle min svigerinde og svoger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. december 2009

susan82

Som overskriften lyder, så er de ikke populær herhjemme i disse dage!!!

Vi holdt Lærkes fødselsdag i søndags og de var her med deres børn.....deres syge børn viser det sig så. hun ringede i går aftes og fortalte at kusinen har fået  svineinfluenza og at fætteren ikke havde sovet natten til søndag pga tør hoste. Vi kunne se da de kom, at børnene ikke var frisk!

Min mand snakkede med vagtlægen i går aftes, og hvis min kære svigerinde havde ringet mandag og fortalt det, så skulle begge vores børn have været i forbyggende behandling, men nu er det forsent.

Lærke fik, på 5 min, 38,9 i feber i går aftes. Her til morgen var den oppe på 39,2 og hun er helt slatten. til middag har hun 40,3 i feber. hun har sovet det meste af dagen, og vi kan ikke kende vores egen datter. Hun har alle synptomer på svineinfluenza, men det gør man ikke noget ved nu.....vi skal kun observere hende. 

Det eneste væske vi har fået i hende i dag er 250 ml kakao, og drikker hun ikke snart noget, så skal jeg have fat i vagtlægen......

Skulle lige ud med min vrede og frustrationer......sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Sabina & Simone

Hmm... Hvad pokker er de da for nogle mennesker...? Ej det var ikke pænt sagt, men er da godt nok harm på dine vegne... Hvis de var klar over at børnene ikke var friske, så burde de da have meldt afbud til fødselsdagen...

Håber da godt nok at Lærke hurtigt kommer ovenpå igen, det er ikke sjovt når de har det skidt... Det er ligesom om det er et helt andet barn man har...

Trøsteknus herfra

Anmeld

10. december 2009

Karo

susan82 skriver:

Som overskriften lyder, så er de ikke populær herhjemme i disse dage!!!

Vi holdt Lærkes fødselsdag i søndags og de var her med deres børn.....deres syge børn viser det sig så. hun ringede i går aftes og fortalte at kusinen har fået  svineinfluenza og at fætteren ikke havde sovet natten til søndag pga tør hoste. Vi kunne se da de kom, at børnene ikke var frisk!

Min mand snakkede med vagtlægen i går aftes, og hvis min kære svigerinde havde ringet mandag og fortalt det, så skulle begge vores børn have været i forbyggende behandling, men nu er det forsent.

Lærke fik, på 5 min, 38,9 i feber i går aftes. Her til morgen var den oppe på 39,2 og hun er helt slatten. til middag har hun 40,3 i feber. hun har sovet det meste af dagen, og vi kan ikke kende vores egen datter. Hun har alle synptomer på svineinfluenza, men det gør man ikke noget ved nu.....vi skal kun observere hende. 

Det eneste væske vi har fået i hende i dag er 250 ml kakao, og drikker hun ikke snart noget, så skal jeg have fat i vagtlægen......

Skulle lige ud med min vrede og frustrationer......sorry

Ja, de lyder ikke til at være den skapeste kniv i skuffen

Jeg kunne da aldrig drømme om at slæbe Marcus med nogle steder hvis han var syg. Både for Marcus skyld, men da også for ikke at smitte andre.

Jeg kan godt forstå du er sur, det ville jeg også være.

Godbedring til Lærke.

Anmeld

10. december 2009

TbCp

Da Liva var et par måneder skulle vi til noget fødselsdag eller lign. hos min svigermor.
Min ene svigerinde og mand kommer med deres 3 børn og da de kommer siger min svigerinde til mig... Ja vi har altså skoldkopper, men det er vel ligemeget, Liva skal jo have dem på et tidspunkt!

Jeg blev helt mundlam, jeg ville da gerne have haft muligheden for selv at bestemme om jeg ville udsætte hende for smitte, når nu der havde været mulighed for at de lige ringede og sagde det.

Hvis man har et sygt barn er det mindste man kan gøre vel at ringe og sige det/høre om det er ok de kommer med.
Men hvis barnet ikke er frisk forstår jeg slet ikke hvorfor de bliver slæbt ud af huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.