hurtig svar håber jeg*;-)*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Tvilling

Hej Piger

Er en tidligere garvet bankospiller SÅ hyggeligt. Jeg har vildt lyst til at skulle afsted med pigerne idag, men mit problem er de sidder i ryger afdelingen.

Tror I det gør det store for den ene gang??

K Tvilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Bare mig..

Hej. Ej hvor hyggeligt. Må man overhovedet ryge indenfor?
Jeg er selv ryger, (Jeg er ikke overhovedet stolt af det) men jeg ville sige at hvis det bare er denne ene gang og nogle få timer var det okay. Måske fordi jeg selv er lidt afslappet med det, det ved jeg ikke. Men for bare ti år tilbage røg man med barnet på skødet, så ja. Jeg ville sige du bare skal tage afsted.  

Anmeld

9. december 2009

Tvilling

marikka skriver:

Hej. Ej hvor hyggeligt. Må man overhovedet ryge indenfor?
Jeg er selv ryger, (Jeg er ikke overhovedet stolt af det) men jeg ville sige at hvis det bare er denne ene gang og nogle få timer var det okay. Måske fordi jeg selv er lidt afslappet med det, det ved jeg ikke. Men for bare ti år tilbage røg man med barnet på skødet, så ja. Jeg ville sige du bare skal tage afsted.  

Jep man må gerne ryge inde for derinde. Synes egentlig det er lidt uforskammet. Men det er jo bare SÅ hyggeligt at sidde med tøserne. Og humøret er ikke det bedste i dag så trænger sådan, men vil ikke spunken det ondt.

Takker for svaret. Da jeg pt ikke synes alle får så mange.

Tvilling

Anmeld

9. december 2009

katti24

Hej jeg vil bare høre hvor du spiller banko henne? Syntes nemlig selv det er vildt hyggeligt, og det sted jeg før har været er blevet lukket

Anmeld

9. december 2009

Tvilling

I fredericia. Der er også et sted tilbage i Vejle.

Anmeld

9. december 2009

Bare mig..

Tvilling skriver:

Jep man må gerne ryge inde for derinde. Synes egentlig det er lidt uforskammet. Men det er jo bare SÅ hyggeligt at sidde med tøserne. Og humøret er ikke det bedste i dag så trænger sådan, men vil ikke spunken det ondt.

Takker for svaret. Da jeg pt ikke synes alle får så mange.

Tvilling

Selv om jeg er ryger, synes jeg også det er uforskammet at ryge indenfor sådanne steder. Hmm. Også for at jeg ikke skader mere end jeg gør i forvejen. Men synes da roligt at du kan tage afsted.

Nej jeg synes også at der er meget få svar at få herinde for tiden. Men mange der kigger. Underligt man ikke lige smider en kommentar så. Nå nå. Men jeg svare dig i hvertfald gerne

Anmeld

9. december 2009

Tvilling

Takker

Anmeld

9. december 2009

katti24

ok det er så lige lidt langt væk hehe, bor på sjælland, tæt på ballerup

Anmeld

9. december 2009

Sildensigne

jeg ville tage afsted,

dine veninder vil jo nok ikke sidde og ryge dig ind i hovedet

Anmeld

9. december 2009

BOBS

var det mig ville jeg fluks tage afsted og komme i bedre humør...

og hvor vidt barnet "tager skade" denne gang er ikke til at svare på.... tror det er MEGET vigtigere at din lille bebs mærker at du har det godt. Hav en super god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.