Ja, så har jeg så igen lagt mig syg... Synes ikke vi laver andet herhjemme... Vi skiftes til at ligge på langs og have det træls... Simone havde det som tidligere nævnt skidt i weekenden og Steffan i sidste uge... Og sådan har det kørt den sidste måned... Jeg har heldigvis nogenlunde sluppet let over det, har kun haft nogle enkelte dage indimellem...
Men nu kunne jeg ikke slippe mere... Havde besøg af svigerinden igår og jeg havde det godt nok sådan lidt træls... Ondt over det hele, men troede bare det var eftervirkningen af at være startet på arbejde og knoklet hele weekenden... Men da hun så tog hjem, der kammede det helt over, begyndte at fryse i vildskab og ondt i hals, ører osv... Så jeg gik ind og lagde mig... Det blev bare værre og værre... Endte med at jeg for en gang skyld tjekkede min temp -hvilket jeg ALDRIG gør, og når jeg så tager til læge, så får jeg skæld ud over det- og det viste sig så at jeg havde 39,5... Så tror da pokker jeg frøs udvendig og kogte indvendig...
Mor kom og hentede Simone her til morgen, så jeg kunne få sovet lidt, for det har jeg ikke rigtigt gjort i nat, og jeg havde åbenbart brug for det... Tog lige 5 timer... Men nu har jeg det bare endnu værre... PIVVV
Lige lidt piv herfra... Tak fordi du læste med...
Anmeld