Mærker ikke liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Saaby

Hejsa..

Jeg er 19+0 idag og mærker ikke rigtig liv. Det er min anden graviditet. Hvad er jeres erfaringer. Mærkede i liv der++

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Bare mig..

ikke for at gøre dig nervøs, blot svare på dit indlæg. Jeg mærker ham/hende hver dag. Men det er vidst meget forskelligt. Det er vidst noget med livmoderens placering, og hvis man fx er stresset kan det forstyrre om du kan mærke det. (Tænker lidt på jul og det hele når jeg skriver stress. For den giver da mig lidt stress af og til.)

Anmeld

9. december 2009

Snuffler25

Så vidt jeg har hørt, så mærker de fleste også liv omkring uge 20-22 - så det kan da nå at komme endnu?

Men syns næsten du ska ringe til lægen for en sikkerheds skyld? Hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt.. også så du får ro i sjælen

knus fra Mette 22+3

Anmeld

9. december 2009

siouxiee

Jeg synes da ikke det er så undeligt at du ikke har mærket liv endnu..

Er det ikke meget forskelligt?

Hvis du havde været i uge 21-22 og ikke mærket liv.. Så ville jeg være lidt bekymret :-)

Kender godt det med bekymringerne.. Jeg synes min mave pludselig er blevet så blød :-(

Pyha.. Man kan forestille sig alt muligt hele tiden.

Tillykke med graviditeten!!!

Anmeld

9. december 2009

Ranarupta

Som en anden nævner, så kan moderkagens placering have stor betydning. Min veninde kunne først mærke liv i uge 22, da hendes moderkage sad forrest...

Mener også at have hørt, at det er normalt, at man først omkring uge 20-21 kan mærke liv. 

Anmeld

9. december 2009

Lise

Jeg er også gravid for anden gang. Første gang mærkede jeg liv meget tidligt - omkring 16.-17. uge. Så jeg blev også lidt bekymret da jeg nåede 19.-20. uge uden egentlig rigtigt at mærke noget... men så begyndte han da også. Men han er altså meget stille i forhold til sin storebror som altid buldrede rundt inde i maven. Han har også ligget mere stille til scanninger. Nogle børn er bare mere stille end andre

Anmeld

9. december 2009

Lise

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.