I går havde jeg taget fri fra arbejde og sammen med Marcus, farmor og oldemor og oldefar, drog vi ind til tivoli. Vi startede inde i nisseland hvor der er mekaniske nisser overalt. Marcus var ellevild og vi kunne knap slæbe ham ud derfra igen. Et sted stod der en mekanisk hare i børnehøjde og inde for rækkevidde og den måtte han bare hen og røre

Da vi kom ud derfra kunne man (som en forlystelse) få en tur i et lille tog der kørte ind igennem nisseland. Den måtte vi prøve, og mor her slæbte derfor Marcus med op i toget. Mens vi sad og ventede begyndte han at græde og ville ud, men i samme øjeblik toget startede blev han helt stille. Toget kørte igennem nisselandet 4 gange og hver gang vi kørte forbi farmor og olderne blev der vinket på livet løs. Han var helt vild med det tog

Derfra gik vi lidt rundt og kiggede på boder og farmor købte en snemands ballon til Marcus. På et tidspunkt kom vi forbi veteranbilerne og dem var han så optaget af at vi da også måtte op og have en tur i dem. Igen var han helt vild og vinkede når han så dem han kendte. Det endte med at vi måtte tage en tur mere da han blev ved med at løbe derovre og pege ind på bilerne efter den første tur.

Efter et par timer i tivoli gik vi ud og en tur ned af strøget for at finde et sted at spise: Der kunne Marcus ikke holde sig vågen mere og han faldt i søvn i armene på farmor. Han blev lagt i klapvognen og herefter fandt vi et sted hvor vi kunne få en bid frokost. Vi var hjemme igen ved en 16 tiden og hold da op hvor var vi alle trætte. Olderne skulle hjem og have en middagslur og farmor sad i sofaen og snork sov. Jeg havde travlt med Marcus men da han var lagt i går aftes kl. 20 så kunne jeg heller ikke mere og måtte hoppe til køjs.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld