Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Isabeau

Hej!

Jeg fødte en pige d. 21. sep. ved kejsersnit. Ved mit 8 ugers tjek ved lægen fik jeg p-piller, begyndte samme dag. I søndags tog jeg den sidste pakken og i dag er det stadig ikke kommet?

Hvad så? Er det normalt? Jeg er forhåbentlig ikke gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

hc=k

Isabeau skriver:

Hej!

Jeg fødte en pige d. 21. sep. ved kejsersnit. Ved mit 8 ugers tjek ved lægen fik jeg p-piller, begyndte samme dag. I søndags tog jeg den sidste pakken og i dag er det stadig ikke kommet?

Hvad så? Er det normalt? Jeg er forhåbentlig ikke gravid igen

Hmm skulle du ikke føst starte efter første mens??

Anmeld

9. december 2009

sabi1979

Hejsa

Jeg fødte en pige den 24 august iår og jeg startede på p-piller den første oktober og fik menstration samme da og blødte i næsten 4 uger så gik der ca 14 dage og så blødte jeg 1 uges tid, dereftergik der ca 14 dage uden blødningså blødte jeg ca en uge og så stoppede det 2 dage og nu har jeg blødt siden øv øv, men lægen sagde at jeg skulle give p-pillerne 3 måneder og hvis det ikke blev anderledes så skulle jeg prøve nogle andre.

Så jeg tror ikke der er grund til bekymring hos dig Held og lykke

Knus sabrina

Anmeld

9. december 2009

Isabeau

hc=k skriver:

Hmm skulle du ikke føst starte efter første mens??

Det mente jeg også, men min læge sagde, jeg lige så godt kunne begynde med det samme, så der kom styr på det. Ellers kunne der godt gå op til et ½ år, før min menstruation kom...?

Men nu må vi se Tror nu ikke der er noget....

Anmeld

9. december 2009

hc=k

Isabeau skriver:

Det mente jeg også, men min læge sagde, jeg lige så godt kunne begynde med det samme, så der kom styr på det. Ellers kunne der godt gå op til et ½ år, før min menstruation kom...?

Men nu må vi se Tror nu ikke der er noget....

Altså nu er jeg ikke på p-piller længere fordi jeg blev gravid på dem, men jeg synes da bare der virker underligt at man ikke skal have mens inden man starter. Jeg var til den der 8 ugers undersøgesle og der sagde de at jeg kunne få spiral efter første mens og jeg ville da tro det burde være det samme. Jeg aner intet om mens og p-piller da jeg har PCo og det kommer som vinden blæser, men synes da alligevel det lyder lidt forvirrende at man bare skal starte sådan bum.

Anmeld

10. december 2009

sabi1979

hc=k skriver:

Altså nu er jeg ikke på p-piller længere fordi jeg blev gravid på dem, men jeg synes da bare der virker underligt at man ikke skal have mens inden man starter. Jeg var til den der 8 ugers undersøgesle og der sagde de at jeg kunne få spiral efter første mens og jeg ville da tro det burde være det samme. Jeg aner intet om mens og p-piller da jeg har PCo og det kommer som vinden blæser, men synes da alligevel det lyder lidt forvirrende at man bare skal starte sådan bum.

Hejsa jeg har også pco, men da jeg var til læge til 8 ugers undersøgelse den 1/10 fik jeg menstration om morgnen og da jeg kom op til lægen bad jeg om p-piller og det fik jeg uden problem, men jeg bløder meget nu så jeg skal nok have nogle andre. Men jeg fik ikke noget at vide om at man først måtte tage dem efter første menstration, hun sagde jeg bare kunne starte med det samme

Anmeld

10. december 2009

hc=k

sabi1979 skriver:

Hejsa jeg har også pco, men da jeg var til læge til 8 ugers undersøgelse den 1/10 fik jeg menstration om morgnen og da jeg kom op til lægen bad jeg om p-piller og det fik jeg uden problem, men jeg bløder meget nu så jeg skal nok have nogle andre. Men jeg fik ikke noget at vide om at man først måtte tage dem efter første menstration, hun sagde jeg bare kunne starte med det samme

Nej men jeg er heller ikke sikker da det er længe siden jeg startede på p-piller og jo så ikke er på dem længere. Det kan godt være at i allle her ret. Det er 8 år siden jeg startede på p-piller så reglerne har nok ændret sig noget siden

Anmeld

10. december 2009

Isabeau

Så kom det! Når man snakker solen... 

Ja, er det ikke typisk; når det kommer, hader man det. Men blir´ det væk, vil man gerne ha´ det kommer ( hvis man da ikke vil være gravid )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.