Tror vi har en mini altmulig mand i huset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Syntes det er lidt tidlig han begynder at prøve hvad han vil være, når han bliver stor.... Ej måtte lige dele hans sælger billeder fra i morges, han virker meget overbevisende...

1. Han rente igår rundt med hans målebånd og målte hist og pist, han syntes så også lige hans tunge skulle tjekkes...

2. Imorges leged han sej sælger med mors ur på arm og mors arbejds mobil og fik en meget sur kunde i tlf.

3. Snakker godt for sælge sin vitaminpille...

4. Nå mor.. vil du have din mobil og ur tilbage? Fik den solgt...

5.Nogen der vil smage min luft-suppe? Kok kunne jeg også blive, god til at røre..

6. Eller elektrikker, for skal da lige spænde skruen ordenligt i stik-kontakten.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Halbschön

Frederic's moar skriver:

Syntes det er lidt tidlig han begynder at prøve hvad han vil være, når han bliver stor.... Ej måtte lige dele hans sælger billeder fra i morges, han virker meget overbevisende...

1. Han rente igår rundt med hans målebånd og målte hist og pist, han syntes så også lige hans tunge skulle tjekkes...

2. Imorges leged han sej sælger med mors ur på arm og mors arbejds mobil og fik en meget sur kunde i tlf.

5.Nogen der vil smage min luft-suppe? Kok kunne jeg også blive, god til at røre..

6. Eller elektrikker, for skal da lige spænde skruen ordenligt i stik-kontakten.

Hvor er han dog bare dejlig...

Sikke en CHARMETROLD!

Anmeld

9. december 2009

Renée88 skriver:

Hvor er han dog bare dejlig...

Sikke en CHARMETROLD!

så må vi se hvad han vælger om mange mange år..

Anmeld

9. december 2009

Henri84

Hvor er han skøn som sædvanlig

Anmeld

9. december 2009

Henri84 skriver:

Hvor er han skøn som sædvanlig

...smiler....

Syntes han's sælger look idag er det bedste.. Hvor han har det fra ved jeg ikke, for jeg bruger selv 'øresnegl'..

Anmeld

9. december 2009

MetteT

Hvor er han bare herlig altså..

Hvordan går det forresten med ham? Og har i fået nogle flere svar på prøverne?

-undskyld, hvis du har skrevet det et andet sted, men har ikke lige ku følge med alle steder..

Knus Mette

Anmeld

9. december 2009

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Hehe hvor er han kær, utroligt hvad de kan finde på i den alder Sådan nogle spændende ting sker også tit herhjemme, og luft mad er en af Emils specialer.

Og blev så lidt misundelig, de der cowboy bukser har jeg også kigget på de er bare for FEDE, men var for dyre. Snøft. Men hold da op de sidder godt på ham

Anmeld

9. december 2009

suanne85 skriver:

Hehe hvor er han kær, utroligt hvad de kan finde på i den alder Sådan nogle spændende ting sker også tit herhjemme, og luft mad er en af Emils specialer.

Og blev så lidt misundelig, de der cowboy bukser har jeg også kigget på de er bare for FEDE, men var for dyre. Snøft. Men hold da op de sidder godt på ham

... Tak...

Her leger han på skift med sine ting, ret sjovt... Nogle dage er det baljen med alt det med 4 hjul der bliver kørt med, andre dage kun hans duplo og igen andre dage hans køkkenting o.s.v.

Faldt også pladask for de bukser, de er så lækre bløde og har den der baggi style. Og ja de sidder perfekt på ham.

Der er vist nogen der siger at der findes meget pænt tøj til grimme børn, hmmm 

Anmeld

9. december 2009

Vingummien

Frederic's moar skriver:

... Tak...

Her leger han på skift med sine ting, ret sjovt... Nogle dage er det baljen med alt det med 4 hjul der bliver kørt med, andre dage kun hans duplo og igen andre dage hans køkkenting o.s.v.

Faldt også pladask for de bukser, de er så lækre bløde og har den der baggi style. Og ja de sidder perfekt på ham.

Der er vist nogen der siger at der findes meget pænt tøj til grimme børn, hmmm 

Ja hvis de har dem efter jul så skal han sku også have nogle, det bliver han nødtil

Uh duplo er Emil slet ikke gode venner med herhjemme i de her dage, han smider bare med dem så de er pakket ned lidt. Men han får nu spist en dell luft mad, er i dag fik han den ide at de søm osv der sidder i lister var mad, så gik han rundt og lod som om han tog dem og spiste dem

Anmeld

9. december 2009

suanne85 skriver:

Ja hvis de har dem efter jul så skal han sku også have nogle, det bliver han nødtil

Uh duplo er Emil slet ikke gode venner med herhjemme i de her dage, han smider bare med dem så de er pakket ned lidt. Men han får nu spist en dell luft mad, er i dag fik han den ide at de søm osv der sidder i lister var mad, så gik han rundt og lod som om han tog dem og spiste dem

hvor sødt...

Her kan han også rende rundt med et litermål og en opvaskebørste og 'vaske' gulv.

Helt klart de nok kommer på udsalg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.