Hovedet vokser for hurtigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.264 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Mca<3

Har lige haft sp på 8 mdr besøg ..

Alexander trivedes rigtigt godt vejer 10.7 og er 78 cm .

Hun syntes dog hans hoved var vokset lidt mere end det skulle i følge kurven :0(

Alexander har dog også sprunget kurven vægtsmæssigt ,,, 

Hun ville lige drøfte hans hoved mål med sine kollegaer og nu har jeg så lige googlet det selvom man burde lade være ,,, Øv nu er jeg nervøs ,,  Nogen der har prøvet det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Heidi.

Mammi ,,, skriver:

Har lige haft sp på 8 mdr besøg ..

Alexander trivedes rigtigt godt vejer 10.7 og er 78 cm .

Hun syntes dog hans hoved var vokset lidt mere end det skulle i følge kurven :0(

Alexander har dog også sprunget kurven vægtsmæssigt ,,, 

Hun ville lige drøfte hans hoved mål med sine kollegaer og nu har jeg så lige googlet det selvom man burde lade være ,,, Øv nu er jeg nervøs ,,  Nogen der har prøvet det ???

Ja Det gjorde Phillipas også Men nu er hun helt normal.. Men jeg blev osse nervøs.

Kh Heidi

Anmeld

9. december 2009

Mca<3

Heidi-Godsk skriver:

Ja Det gjorde Phillipas også Men nu er hun helt normal.. Men jeg blev osse nervøs.

Kh Heidi

Fik du også af vide det voksede for hurtigt ??  Blev i sendt vidre til børnelæge el scanning ??  

Anmeld

9. december 2009

N&J

Min søsters dreng har også et stort hovedet, men det er efter hans far.. tror det udligner sig selv efterhånden

Anmeld

9. december 2009

Mca<3

NikitasMoar skriver:

Min søsters dreng har også et stort hovedet, men det er efter hans far.. tror det udligner sig selv efterhånden

Det er ikke fordi han har et stort hoved , det passer fint til kroppen . Det er bare vokset hurtigere end det må ....   Det kan betyde meget   Tryk i hovedet feks .

Anmeld

9. december 2009

jillkolsbjerg

NikitasMoar skriver:

Smiler.....ja er sgu også bange for at vores pige skal ud med et hoved på str med hendes fars ( hans egne ord )

smiler...jill

Anmeld

10. december 2009

N&J

Mammi ,,, skriver:

Det er ikke fordi han har et stort hoved , det passer fint til kroppen . Det er bare vokset hurtigere end det må ....   Det kan betyde meget   Tryk i hovedet feks .

Nå okey, jeg tænker bare at det godt kan blive lidt større i ryk, syntes nemlig også min nevøs hovedet voksede lidt hurtigt i en kort periode og ham er der skam ikke noget galt med, målte hun hovedet, fordi ellers så er det jo ikke noget hun har særlig meget forstand på.. så må du jo høre lægen ad hvad han mener.. 

Anmeld

10. december 2009

Mca<3

NikitasMoar skriver:

Nå okey, jeg tænker bare at det godt kan blive lidt større i ryk, syntes nemlig også min nevøs hovedet voksede lidt hurtigt i en kort periode og ham er der skam ikke noget galt med, målte hun hovedet, fordi ellers så er det jo ikke noget hun har særlig meget forstand på.. så må du jo høre lægen ad hvad han mener.. 

Jo hun måler jo hovedet hver gang hun er her ,,  Har snakket med lægen , der burde ikke være fare på færde ..

Anmeld

10. december 2009

malou

Mammi ,,, skriver:

Jo hun måler jo hovedet hver gang hun er her ,,  Har snakket med lægen , der burde ikke være fare på færde ..

årh det var godt... er jeg meget glad for at høre

knus til dig

Anmeld

10. december 2009

Mca<3

malou skriver:

årh det var godt... er jeg meget glad for at høre

knus til dig

Kan bare ikke helt slippe det   Puha , har det skidt ...  Han skal kontrol måles i jan , men lægen sagde at hun ikke var bekymret ,, Hvorfor så kontrol måle tænker jeg ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.