Vildt ondt, mon det er bækkenløsning? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Bare mig..

Her de sidste par dage, har jeg haft vildt ondt i underlivet. Der hvor den er mest hård. Ude i højre side og samme side bare i ryggen gør det også vildt ondt. Jeg er også øm der hvor baby ligger, altså man kan mærke den der hårde "bold", og den er vildt øm. Jeg aner ikke hvad det kan være, og er da lidt nervøs for det. hmm.

Er der nogen der måske kan fortælle mig om det kan være bækkenløsning, eller hvordan det er i starten med bækkenløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

hc=k

marikka skriver:

Her de sidste par dage, har jeg haft vildt ondt i underlivet. Der hvor den er mest hård. Ude i højre side og samme side bare i ryggen gør det også vildt ondt. Jeg er også øm der hvor baby ligger, altså man kan mærke den der hårde "bold", og den er vildt øm. Jeg aner ikke hvad det kan være, og er da lidt nervøs for det. hmm.

Er der nogen der måske kan fortælle mig om det kan være bækkenløsning, eller hvordan det er i starten med bækkenløsning?

Jeg havde bækkenløsning og det gør vildt ondt. Jeg synes det føles som om ens skamben bliver brækket av av av.

Du kan hurtigt, men desværre ikke smertefrit få lægen til at tjekke det for dig.

Åh jeg håber ikke du har det for det gør virkelig nas..

Anmeld

9. december 2009

Bare mig..

hc=k skriver:

Jeg havde bækkenløsning og det gør vildt ondt. Jeg synes det føles som om ens skamben bliver brækket av av av.

Du kan hurtigt, men desværre ikke smertefrit få lægen til at tjekke det for dig.

Åh jeg håber ikke du har det for det gør virkelig nas..

Nej jeg håber det sørme heller ikke. Hmm.
jeg går jo på HF og skulle meget gerne kunne afslutte det ordentlig. Hmm. Og trapper, hund og ingen have hun kan komme ud i. hmm, ikke god mix. Men lægen kan tjekke det eller? Hvordan gøres det? Så jeg lige kan forberede mig

Anmeld

9. december 2009

hc=k

marikka skriver:

Nej jeg håber det sørme heller ikke. Hmm.
jeg går jo på HF og skulle meget gerne kunne afslutte det ordentlig. Hmm. Og trapper, hund og ingen have hun kan komme ud i. hmm, ikke god mix. Men lægen kan tjekke det eller? Hvordan gøres det? Så jeg lige kan forberede mig

Altså jeg havde også hund og gik meget laaaaange ture trods at jeg havde ondt. Jamen lægen tjekkede mig dengang ved at jeg skulle lægge mig på hendes briks og så trykkede hun mig på hofterne og av av av av sagde jeg og det var det. Det er noget med at hvis det gir sig og ikke hænger sammen så er det bækkenløsning. Det er ikke rart, men så kan man få gjort noget ved det. Mit holdt op med at gøre ondt da hans hoved sad fast. Jeg klarede alt som jeg plejede dengang, men mange af tingende burde jeg nok havde ladet være med. Snak med lægen 

Anmeld

9. december 2009

Koen.

hej håber ikke for dig at det er bækkenløsning, men ja lægen kan finde ud a det.. Jeg er 21 + 4 og jeg er lige blevet sygemeldt indtil jeg skal føde så krydser finger for dig knus tanja

Anmeld

9. december 2009

Bare mig..

hc=k skriver:

Altså jeg havde også hund og gik meget laaaaange ture trods at jeg havde ondt. Jamen lægen tjekkede mig dengang ved at jeg skulle lægge mig på hendes briks og så trykkede hun mig på hofterne og av av av av sagde jeg og det var det. Det er noget med at hvis det gir sig og ikke hænger sammen så er det bækkenløsning. Det er ikke rart, men så kan man få gjort noget ved det. Mit holdt op med at gøre ondt da hans hoved sad fast. Jeg klarede alt som jeg plejede dengang, men mange af tingende burde jeg nok havde ladet være med. Snak med lægen 

Okay, tak for det Jeg prøver at ringe til lægen imorgen så. Så må hun lige tjekke det, så jeg måske kan få sat en stopper for det inden det bliver for vildt, hvis det kan lade sig gøre. :/

Anmeld

9. december 2009

Bare mig..

tanjaj19 skriver:

hej håber ikke for dig at det er bækkenløsning, men ja lægen kan finde ud a det.. Jeg er 21 + 4 og jeg er lige blevet sygemeldt indtil jeg skal føde så krydser finger for dig knus tanja

Fy for satan, håber s** ikke jeg skal gå fra nu da. Det klare jeg ikke. Hmm.

Den måde jeg forklarede det på kan i ligge genkende til det? eller er jeg helt gal på den? 

Anmeld

9. december 2009

Rikkemor89

Jeg er oss lige blevet sygemeldt pga bækkenløsning, mit det er så slemt a jeg næsten ikk kan gå nogen dage, kan ikk sidde ned i lang tid & hvis jeg har lavet for meget på en dag, gør det vildt ondt i mit bækken når jeg går i seng, så jeg næsten ikk kan ligge ned på ryggen. Jeg fik af vide a jeg ikk måtte tage trapper, men jeg bor altså på 1 sal, så jeg skal tage et trin af gangen & jeg skal ind på sygehuset mandag & have hjælpe midler til seng & bil, håber ikk fordi dig det er bækkenløsning, for det gør virkelig ondt :/

Anmeld

9. december 2009

hc=k

Nej ikke rigtig. Mit var kun nede i hofterne og i skambenet og ikke i maven eller ryggen.

Ikke 2 graviditeter er ens så prøv at snakke med lægen om det..

Anmeld

9. december 2009

Koen.

marikka skriver:

Fy for satan, håber s** ikke jeg skal gå fra nu da. Det klare jeg ikke. Hmm.

Den måde jeg forklarede det på kan i ligge genkende til det? eller er jeg helt gal på den? 

nej tiden er lang så mit startede med ondt i ryggen og siden kom der så smerter i ben, baller og hoften.. Nogen dage går bare med a ligge i sengen min jordmoder tilbød mig akupunktur, men hjalp desværre ikke.. men held og lykke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.