Vi havde vores søn i soveværelset de første seks måneder. Det rum der siden er blevet til hans værelse, fungerede som kontor indtil han tog det i brug. Jeg kan slet ikke se hvorfor børn skal have et værelse fra start - de bruger det jo overhovedet ikke
Min kærestes søster + mand har indtil for nyligt boet i en lejlighed uden et værelse til deres søn. Han bliver fire år til januar, og har altså for en måneds tid siden fået sit første værelse. Tror da de var trætte af at han boede i soveværelset, men det har da fungeret.
Den dreng der lige pt bor i min mave har altså heller ikke noget værelse. Vi er nødt til at lave om i vores stue, for at han kan få et værelse. Men vi laver altså ikke noget om før behovet er der - dvs. tidligst til sommer.
Med hensyn til puslebord - tror da de fleste ville prioritere at have det på badeværelset, men det er jo bare langt fra alle der har plads til det. Vi har desværre ikke selv plads i vores badeværelse, så pt står det på min søns værelse, da det samtidig er en kommode med hans tøj i. Vi er dog ved at lave vores bryggers om, så det bliver et pænt og rart rum, så der rykker puslepladsen ud ved siden af en vask, som jo er rar at have når man skifter ble.
Lise
Anmeld