Argh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. december 2009

CarinaSB

Uhhh .. var til fys med Noah idag .. og da vores fys har været syg i 3 uger har vi haft en anden ..   Men idag var hun så tilbage og spurgte om hvordan det gik .. og det går jo super .. Noah vokser og vokser så hurtig at jeg ikk kan følge med   ..
Så fortæller manden hende at Noah er helt vild med at hoppe på vores maver og at stå op af sofaen 
 Hvor på hun udbryder . DET MÅ I IKKE!!!! .. Hva vi ikk måtte .. ja lade ham stå i sofaen for han skal lære og kravle først .. Jamen halli hallo det er jo ikk noget vi gør hver dag .. Nej men det var ligemeget det skulle vi bare stoppe med HER & NU .. og så tænkte jeg bare dumme k****** det skal du slet ikk bestemme .. det er vores barn og vi gør jo hva vi har lyst til .. 

Men hun er blevet rigtig glad for at bestemme hva vi skal gøre med ham .. for vi er jo unge forældre så vi skal jo tage imod alt den hjælp og råd vi kan få .. (citeret ordret fra hende) .. jeg var ved at vende mig om og begynde at råbe og skrige .. hvilket manden godt kunne se .. så han sendte mig ud og ryge for at jeg kunne slappe af ... for jeg var virkelig lige i det humør hvor jeg ellers bare ville have givet den hele armen ... 
Jeg er bare træt af at hun hele tiden vil blande sig .. ved godt hun mener det godt.. men har bare ikk brug for at få den med at jeg er ung mor smidt i hovedet hver evig eneste gang ..

Knus en letter irreteret carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vores børn har jo samme alder og Benjamin elsker også at stå og hoppe på os og i sofaen. Han bliver eddikesur hvis man lægger eller sætter ham ned, så hvad er lige bedst for barnet, at det ligger utrøsteligt og græder eller han er glad og står op For mig er der ingen tvivl, og sp har ikke sagt noget til os om at han ikke må stå op. Men kan sagtens forstå at du blev helt vild sur, var jeg også blevet.

Anmeld

9. december 2009

CarinaSB

Noah bliver os helt vild sur hvis vi sætter ham ned .. og så går der ikk 10 sek så hopper han bare på hans knæ .. hehe stædig unge  

Anmeld

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Marianne.risom skriver:

Vores børn har jo samme alder og Benjamin elsker også at stå og hoppe på os og i sofaen. Han bliver eddikesur hvis man lægger eller sætter ham ned, så hvad er lige bedst for barnet, at det ligger utrøsteligt og græder eller han er glad og står op For mig er der ingen tvivl, og sp har ikke sagt noget til os om at han ikke må stå op. Men kan sagtens forstå at du blev helt vild sur, var jeg også blevet.

det ville min søn også da han var helt lille, men det sagde vores sp at han helst ikke måtte da det kan skade hans ryg og ben at stå op når han ikke var ældre...

men man skal da selvfølgelig sige det på en pæn måde..

knus karina 31+1

Anmeld

9. december 2009

netdaddy

Tag det helt roligt - vores søn ville heller ikke sidde ned og ville hellere op og stå på lår/maven og alt hvad han kunne komme til at stå op ad.

Og vi lod ham gøre det....!

Alligevel lærte han at kravle før han kunne sidde selv og kravlede i ca. 1 1/2 til 2 måneder inden han begyndte at gå.

Vores SP sagde også at vi ikke skulle lade ham stå for meget på benene, men prøv lige at tvinge et barn der heller vil bruge benene ned at sidde på numsen!

Så tag det bare helt roligt og gør som i finder mest rigtigt for jer og jeres barn.

Anmeld

9. december 2009

CarinaSB

vi lader ham os stå .. men ikk særlig længe da benene ikk kan holde til det .. men han får da lov til det i ny og næ .. han lære det jo os på et tidspunkt .. :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.