H1N1 vaccinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Liljesilas

Hej.

Er der nogle der vil dele deres efaringer med H1N1 vaccinen?

Jeg fik den for to dage siden, og har bare lagt så syg. Jeg startede med at havde ondt i hele kroppen, og få feber. Jeg sov ikke hele natten fordi mit hovede var ved at springe og min krop føles så dårlig. Sener på natten kastede jeg op og blødte lidt ud af næsen... Endelig faldte jeg i søvn ved 6 tiden. Da jeg vågnede næste dag kastede jeg også rigtig meget op igen. Havde det lidt bedre men var så afkræftet og stadig øm. Idag er det meget bedre, men jeg kan ikke rigtig få noget mad ned og er helt rundt på gulvet...

Jeg vil gerne høre om der er andre der har fået vaccinen og haft bivirkninger.

Mange hilsner Maya 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

MaleneG

jeg fik min vaccine for lidt over 3 uger siden, og det eneste bivirkning jeg havde var: ondt i armen et par dage, og var lidt sløv dagen efter.

Anmeld

9. december 2009

hc=k

Jeg har ikke selv fået den for jeg er ikke gravid, men min søster fik den og hun blev noget så syg af den. Hun fik influenza, ondt i halsen, ingen stemme og feber. I sverige eller norge har de vist nok fundet ud af at den gør mere skade end gavn. Hvis det var mig ville jeg bestemt ikke få den da de ikke ved hvad den gør, det er jo kun på forsøgsbasis .

Anmeld

9. december 2009

jillkolsbjerg

mayapigen skriver:

Hej.

Er der nogle der vil dele deres efaringer med H1N1 vaccinen?

Jeg fik den for to dage siden, og har bare lagt så syg. Jeg startede med at havde ondt i hele kroppen, og få feber. Jeg sov ikke hele natten fordi mit hovede var ved at springe og min krop føles så dårlig. Sener på natten kastede jeg op og blødte lidt ud af næsen... Endelig faldte jeg i søvn ved 6 tiden. Da jeg vågnede næste dag kastede jeg også rigtig meget op igen. Havde det lidt bedre men var så afkræftet og stadig øm. Idag er det meget bedre, men jeg kan ikke rigtig få noget mad ned og er helt rundt på gulvet...

Jeg vil gerne høre om der er andre der har fået vaccinen og haft bivirkninger.

Mange hilsner Maya 

jeg har også fået den......fik kun lidt ondt i armen...that´s it;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.