Hej....
Jeg er meget frustreret for tiden... Min cyklus har svinget lidt de sidste 3 måneder melem 30 og 34 dage.
Denne måned er jeg så pt. på 42 dag, hvor min cyklus gennemsnitlig ligger på 32,5 dag. I princippet er jeg gået 10 dage over tid.
Tog en test her til morgen, negativ.....
For det første bliver jeg enormt ked af testens udfald, for det andet vred - vred på mig selv over, at tegnene på udebleven mens pt., syner sig af, at det er mere psykologisk end biologisk betinget.
Men jeg bliver også enormt frustreret over, at mens fortsat udebliver og jeg bliver ved med at have alle symptomer på graviditet (ved de er de samme som mens), men synes alligevel at jeg denne gang har haft anderledes smerter mm. end normalt. Jeg føler ikke at min menstruration er på vej, jeg føler mig gravid!
Men igen er jeg også bevidst om, hvor meget psyken kan bevæge kroppen og måske jeg bare skal erkende at jeg ønsker graviditet så meget, at jeg manipulerer med min krop!?
Har I oplevet noget hen ad det samme?
Vh. R
Ps. Jeg har en søn på 7 år. Graviditeten var ikke planlagt og jeg testede først positiv med ham, da jeg var 6 uger henne grundet 'fornægtelse' af at være gravid. Har derfor ikke noget sammenligningsgrundlag.
Anmeld