Et lidt sjovt tilfælde:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Valle81

Der var lige en der skrev noget omkring den 14. Februar og så kom jeg sådan til at tænke på den dag min datter blev født.

Asta Emilie Korsgaard Valentin blev født den 14. Februar 2004 på Valentins dag:0)

Det var så sjovt, og det store samtale emne på fødegangen og barselsgangen.

Tænk sig at hedde Valentin og blive født Valentis dag:0)

Ville bare lige dele, da følelserne lige kom op i mig:0)

Knus

Chirstina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Vial

En veninde har døbt sin søn det til mellemnavn (til trods for at hun synes, at det er kikset navn) men han blev undfanget på kæresten fødselsdag d. 14. februar

Ender det med at jeg skal insemineres juleaftensdag og det bliver til en lille dreng, så skal han da også hedde Jesus Santa Kristusen

Anmeld

9. december 2009

Lone Jakobsen

her hedder min yngste søn det også til mellemnavn fordi det er dagen hvor min mand og jeg mødtes første gang...og blev gift 2 år senere

Anmeld

9. december 2009

Valle81

Smiler:0)

Jeg har ikke valgt at kalde hende det, jeg hedder det til efternavn, og har altid heddet det. Det er efternavnet påmin fars side.:0)

Anmeld

9. december 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Der var lige en der skrev noget omkring den 14. Februar og så kom jeg sådan til at tænke på den dag min datter blev født.

Asta Emilie Korsgaard Valentin blev født den 14. Februar 2004 på Valentins dag:0)

Det var så sjovt, og det store samtale emne på fødegangen og barselsgangen.

Tænk sig at hedde Valentin og blive født Valentis dag:0)

Ville bare lige dele, da følelserne lige kom op i mig:0)

Knus

Chirstina

Hehe, det er lidt pudsigt...

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da helt vildt sjovt

Anmeld

9. december 2009

Valle81

Zafir skriver:

Det er da helt vildt sjovt

Ja ikke:0)

Min far var helt oppe og køre, og synes bestemt det var en historie til lokal avisen.......men han holdt sig i skindet:0)

Kan huske at da man var i skole alderen, så var det ret fedt at have et godt kort i ærmet, når man nåede til min far er stærkere end din far:0) Så er sikker på Asta vil bruge den meget:0) Lidt sjovt:0)

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Valle81 skriver:

Ja ikke:0)

Min far var helt oppe og køre, og synes bestemt det var en historie til lokal avisen.......men han holdt sig i skindet:0)

Kan huske at da man var i skole alderen, så var det ret fedt at have et godt kort i ærmet, når man nåede til min far er stærkere end din far:0) Så er sikker på Asta vil bruge den meget:0) Lidt sjovt:0)

Må jeg gætte på at det var på prins valentin (jul på slottet) tiden?

Anmeld

9. december 2009

Valle81

Zafir skriver:

Må jeg gætte på at det var på prins valentin (jul på slottet) tiden?

Ja, jeg brugte den meget i prins Valentin tiden, og de fra klassen drillede også lidt med det, men synes selv det var ret fedt:0) Og så er jul på slottet jo bare en af de bedte julekalendre EVER:0)

Kan lige se Asta stå i skole gården og sige: Og hvad så, jeg hedder bere Valentin til efternavn og er født på Valentins dag, ha ha:0)

Kan selv huske man kunne stå der en flok tøser og sige alt muligt, til man havde tømt sin fantasi:0)

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Valle81 skriver:

Ja, jeg brugte den meget i prins Valentin tiden, og de fra klassen drillede også lidt med det, men synes selv det var ret fedt:0) Og så er jul på slottet jo bare en af de bedte julekalendre EVER:0)

Kan lige se Asta stå i skole gården og sige: Og hvad så, jeg hedder bere Valentin til efternavn og er født på Valentins dag, ha ha:0)

Kan selv huske man kunne stå der en flok tøser og sige alt muligt, til man havde tømt sin fantasi:0)

HEHE !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.