Kan man holde dåb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Tynen

Søndag d. 14. februar? Tænker mht. fastelavn osv..

Der er 3 børn (Udover Stella) som nok er målgruppen til at slå katten af tønden, men ved ikke om det er dybt egoistisk at vælge den dag eller om folk er mere eller mindre ligeglade

Ville I blive irriterede over at blive inviteret til tamtam sådan en dag?

/Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Lone Jakobsen

den 14 febuar er valentins dag....som for mig betyder langt mere end fastelavn.... men ellers havde det ikke gjort mig noget.

Anmeld

9. december 2009

Tdittmann

hejsa

Jeg synes sagtens du kan holde barnedåb fastelavnssøndag. Det gjorde vil selv for 5 år siden. 

Hvis der er mange børn i "slå i katten af tønden" alderen så arrangerer tøndeslagning sidst på eftermiddagen sammen med eftermiddagskaffen.

for mig personligt ville jeg ikke blive irriteret over at blive inviteret til barnedåb fastelavnssøndag. Mange børn skal alligevel slå katten af tønden i dagplejen, børnehaven, skolen osv. så det tror jeg ikke betyder så meget - det ville det ihvert fald ikke gøre for os.

Anmeld

9. december 2009

Tynen

Tdittmann skriver:

hejsa

Jeg synes sagtens du kan holde barnedåb fastelavnssøndag. Det gjorde vil selv for 5 år siden. 

Hvis der er mange børn i "slå i katten af tønden" alderen så arrangerer tøndeslagning sidst på eftermiddagen sammen med eftermiddagskaffen.

for mig personligt ville jeg ikke blive irriteret over at blive inviteret til barnedåb fastelavnssøndag. Mange børn skal alligevel slå katten af tønden i dagplejen, børnehaven, skolen osv. så det tror jeg ikke betyder så meget - det ville det ihvert fald ikke gøre for os.

Det er også det jeg tænker - At børnene (Som faktisk går i børnehave) jo nok skal holde noget om mandagen

Stella ved ikke at hun "går glip" af tøndeslagning til hendes gymnastik, så jeg er ikke selv på pjattet med at det bliver den dag.
Vi skal lave noget andet sjovt til dåben alligevel, så håber det bløder forældrene lidt op, hvis der bliver sure miner

Og hvor uromantisk er man lige?
Havde OVERHOVEDET ikke tænkt på at det også er Valentines day
Tsk, tsk..

Anmeld

9. december 2009

Valle81

Tynen skriver:

Der er 3 børn (Udover Stella) som nok er målgruppen til at slå katten af tønden, men ved ikke om det er dybt egoistisk at vælge den dag eller om folk er mere eller mindre ligeglade

/Trine

Hejsa,

Selvfølgelig kan du deT:0) Hvis der skal andre børn med, kan du da lave lidt underholdning med at skå katten af tønden, er sikker på de voksne synes det vil være sjovt også:0) Så er det lidt utraditionelt:0) Og sjovt.

Den 14. Februar er en skøn dag. Faktisk har min datter fødselsdag den dag, og lidt mere sjovt er at den 14 februar er Valentins dag, og tjah vi hedder Valentin til efternavn, så det må siges at være ramt godt:0)

Knus

Christina

Anmeld

9. december 2009

Lone Jakobsen

Tynen skriver:

Det er også det jeg tænker - At børnene (Som faktisk går i børnehave) jo nok skal holde noget om mandagen

Stella ved ikke at hun "går glip" af tøndeslagning til hendes gymnastik, så jeg er ikke selv på pjattet med at det bliver den dag.
Vi skal lave noget andet sjovt til dåben alligevel, så håber det bløder forældrene lidt op, hvis der bliver sure miner

Og hvor uromantisk er man lige?
Havde OVERHOVEDET ikke tænkt på at det også er Valentines day
Tsk, tsk..

he he.... valentinsdag er min bryllups dag...og den dag jeg mødte min mand første gang....så vores søn hedder også valentin til mellemnavn derfor den betyder så meget for mig.

Anmeld

9. december 2009

SaNiNa

Ja hvorfor skulle I ikke kunne gøre det? de står jo sikkert osse katten af tønden  børnehaven og skolenerne så vist det var os ville vi gøre det.

Anmeld

9. december 2009

vatten

Det synes jeg sagtens i kan  

Og så kan folk også prøve at komme i kirke på fastelavn for en gangs skyld

Anmeld

9. december 2009

BOBS

håber i gør nøjagtig som i ønsker, for så får i og jeres bebs en rigtig god dag, og det er det allervigtigste!

Anmeld

9. december 2009

Vingummien

Tynen skriver:

/Trine

Det kan du da sagtens. Og hvis der skal mange børn med kan i jo skrive i invitationene at de gerne må være klædt ud efter kirken og gøre det lidt hyggeligt på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.