Andengangs gravid og strækmærker????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Karo

Da jeg var gravid med min søn var jeg jo så heldig ikke at få nogle strækmærker. Jeg fik dengang afvide af min læge at strækmærker er hormonelt betinget og at det derfor ikke har noget med hvor stor man bliver. Men så er det jeg tænker hvad jeres erfaringer er. Hvis i slap for strækmærker under første graviditet slap i så også under den anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Tina2

Jeg slap for dem begge gange. Havde kæmpe mave begge gange! Håber du slipper også denne gang!!! :-)

Anmeld

9. december 2009

kiroo

jeg slap også under begge to, jeg er meget lille nornalt, og tog 18 kg. på begge gange..

Anmeld

9. december 2009

lillemunk

Hej
Man siger det er arveligt de der strækmærker, min mor fik dem og jeg fik dem, begge mine søstre har også fået dem.
Min veninde ja hendes mor fik dem ikke og helle ikke hun eller hendes søster.

Så jeg tror heller ikke du får dem denne gang.

Jeg tør slet ikke at tænke på hvor mange jeg får denne gang når jeg får tvillinger

Anmeld

9. december 2009

Muffinmus

t må have med begge dele at gøre....

For jeg blev lidt stor første gang og fik få strækmærker...der kom da jeg fik veer...

Og anden gang var jeg lidt mindre og fik ikke et eneste ud over de gamle.

Anmeld

9. december 2009

Lise

Jeg er også andengangsgravid, og er indtil videre sluppet for et eneste. Fik en gigantisk mave første gang, og tror også det sker denne gang - men altså uden strækmærker. Kan mærke at jeg tænker meget på det i øjeblikket, og er bekymret for om jeg får nogle... men der er jo ikke andet at gøre end at vente og se,,

Anmeld

9. december 2009

3drenge

Jeg har ikke haft strækmærker de 3 gange jeg har været gravid, selv om jeg har taget 20-27kg på alle gange.

Anmeld

9. december 2009

Karo

Det lyder rigtigt godt. Jeg tog 15 kg på sidst og jeg tror jeg lander omkring det samme denne gang.

Anmeld

9. december 2009

Vingummien

Karo skriver:

Det lyder rigtigt godt. Jeg tog 15 kg på sidst og jeg tror jeg lander omkring det samme denne gang.

Fandme snyd. Lige før mine strækmærker kom inden man kunne se jeg var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.