Her har vi ingen problemer endnu med madpakker, men 2 ud af 5 madpakke dage er der ikke rugbrød i madpakken.... - jeg laver grov pittabrød den ene dag og en masse forskelligt grønt, tun og æg, ind imellem får de lidt dressing med i en lille bøtte men det er tit det ikke er brugt....
den anden dag på ugen (faktisk i dag) der har Mikkel (den store-de ander strejker jo hjemme hos moar, hov det rimmede ;)) han har et helt æg med, 3 frikadeller, små gulerods stænger, agurk stænger, et stykke grovflute med et stykke ost i (nogen gange er der ikke noget på) så er der et par cherrytomater og lidt ananas i også....
så det er kun 3 dage på ugen de får rugbrød med... og der får de helt selv lov at vælge hvad der skal på (bare det ikke er pålægchokolade-det må de ikke have med) bare de spiser det, så er jeg lige glad med hvad de putter på af pålæg....
måske du skulle prøve at lave hver anden dag til noget nyt og spændende...
hvis jeg f.eks har lavet pizza aften forinden får de gerne sådan en stykke med også, det kan sagtens spises koldt...
skal dine drenge selv sørge for mad, siden du skriver at de kun havde taget æbler og gulerødder med ???
Knus Pia (H)
Anmeld