Sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Ranarupta

Jeg har idag været ved lægen pga. heftig kvalme og opkastning en masse... Jeg har tabt mig et par kg - så det er heldigvis ikke så slemt.

Jeg fik dog en sygemelding, der løber frem til det nye år. Det er skidesurt, for jeg savner mit arbejde og hader at kaste op... 

Og da jeg har været svimmel, tog lægen lidt blod fra mit øre, for at måle min blodprocent. Den var så alt for høj, så lægen mente, at det var bedst at tage en rigtig blodprøve. Så den kommer der svar på, om et par dage.

Lægen fortalte, at når blodprocenten er for høj, så er blodet for tykt, og dermed øges risikoen for blodpropper... 

Ved I hvad man gør ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Bom

Ranarupta skriver:

Jeg har idag været ved lægen pga. heftig kvalme og opkastning en masse... Jeg har tabt mig et par kg - så det er heldigvis ikke så slemt.

Jeg fik dog en sygemelding, der løber frem til det nye år. Det er skidesurt, for jeg savner mit arbejde og hader at kaste op... 

Og da jeg har været svimmel, tog lægen lidt blod fra mit øre, for at måle min blodprocent. Den var så alt for høj, så lægen mente, at det var bedst at tage en rigtig blodprøve. Så den kommer der svar på, om et par dage.

Lægen fortalte, at når blodprocenten er for høj, så er blodet for tykt, og dermed øges risikoen for blodpropper... 

Ved desværre ikke hvad man gør når du nu er gravid, men ved "almindelig mennesker" får de bare noget blodfortyndende.

Men du skal da lige ha en , håber du kommer til og nyde tiden hjemme, nu er det jo snart jul..

Anmeld

9. december 2009

Tvilling

Ranarupta skriver:

Øv øv rigtig rigtig god bedring til dig!!. Hvor er det træls. Føler med dig, da jeg jo også er sygemeldt pt frem til 14 januar.

Stort Kram til dig

Tvilling 13+4

Anmeld

9. december 2009

Ranarupta

Mange tak, skal I begge have! 

Tvilling, har lægen fundet ud af, om det er grav.sukkersyge?

Anmeld

9. december 2009

Tvilling

Hej. Det var for lavt blodtryk. I forhold til mit normale. Og mit blodsukker var ikke helt godt. Derfor mener de jeg går og har det træls..

Så drikke 2 gange så meget som jeg i forvejen gør, (Er flyttet ind på toilettet ) Og æder nærmeste hvis du spørg mig. Men selvfølgelig fortsat varieret.

Så nu må vi se..

K Tvilling

Anmeld

9. december 2009

Maise

Ranarupta skriver:

Næ men jeg ved at blodprocenten kan være falsk forhøjet hvis man er dehydreret. Kan du være det pga. alle dine opkastninger?

Anmeld

9. december 2009

Ranarupta

Maise skriver:

Næ men jeg ved at blodprocenten kan være falsk forhøjet hvis man er dehydreret. Kan du være det pga. alle dine opkastninger?

Det kan da godt være dét! Men jeg føler mig ikke dehydreret...

Vil da lige høre lægen om det, når jeg får svar på fredag.

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.